אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
גיא נגלר מגליקמן נטלר סמסונוב ייצג את ישראל בתחרות קריאייטיב בניו יורק צילום: דודו רש

גיא נגלר מגליקמן נטלר סמסונוב ייצג את ישראל בתחרות קריאייטיב בניו יורק

מנהל לקוחות בגליקמן זכה אתמול במקום הראשון בתחרות בנושא אי ביטחון תזונתי במדינת ישראל ויטוס לתחרות של ה-A'S 4 בניו יורק

29.05.2014, 10:29 | כתב כלכליסט

גיא נגלר מנהל לקוחות מגליקמן נטלר סמסונוב ייצג את ישראל בתחרות קריאייטיב של ה-A'S 4 בניו יורק. הקמפיין של נגלר היה הבולט ביותר בתחרות בנושא 'אי ביטחון תזונתי במדינת ישראל',של איגוד חברות הפרסום, הבצפר וארגון לתת ובעקבותיו ישתתף המנצח בתחרות האמריקאית ADS - advertising doing something

במסגרת התחרות, הוצגו כ- 25 קמפיינים שמטרתם מיגור התופעה. במקום השני זכתה הלנה שיין, ארט דיירקטור במשרד הפרסום גיתם BBDO, ובמקום השלישי זכו יוליה פלדמן, פלנרית במשרד הפרסום 'ברוקנר נטע יער' ודרור לביא, קופירייטר במשרד הפרסום 'ברוקנר נטע יער'.

גיא נגלר, צילום: דודו רש גיא נגלר | צילום: דודו רש גיא נגלר, צילום: דודו רש

ישראל היא המדינה היחידה מחוץ לארה"ב שתשלח נציג מטעמה לתחרות הקריאייטיב האמריקאית, שתתקיים בהשתתפות 120 אנשי פרסום צעירים עד גיל 32, מכל רחבי ארה"ב, במסגרתה יקבלו בריף לקמפיין שמטרתו מיגור הרעב בניו יורק.

התחרות האמריקאית תימשך כעשר שעות. תחל בשעות הבוקר בקבלת בריף, דרך הרצאות מקצועיות, פרזנטציות לפני צוות השופטים האמריקאי וסיום בטקס גאלה חגיגי של עיריית ניו יורק, בנוכחות אנשי פרסום ותרבות אמריקאים הנותנים את חסותם לאירוע.

תגיות