אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
תנין זה יקר. מאוד

תנין זה יקר. מאוד

קולקציית הקיץ של Lacoste L!ve, הקו הצעיר של לקוסט, מגיעה לישראל ותציע טוויסט לחולצת הפולו המיתולוגית. המחיר יהיה גבוה פי שניים מבחו"ל

08.06.2014, 09:00 | יעל סובינסקי

התנין המפורסם של מותג האופנה הוותיק לקוסט עולה לישראל בגרסה קלילה יותר: קולקציית אביב־קיץ 2014 של הקו הצעיר של המותג, Lacoste L!ve, מגיעה לרשת האופנה ונדום ותציע טוויסט חדשני, הומוריסטי וספורטיבי לחולצת הפולו האלמותית. הפריטים בקולקציה — משמלות טניס, דרך חולצות פולו עם הדפסים ועד ז'קטים מחויטים - עוצבו בידי מעצב הבית פיליפה אוליברה בפטיסטה. הם מתאפיינים בגוני פסטל לצד צבעוניות עזה, הדפסים, משחקי שקיפויות ואריגי ניילון, כותנה, אורגנזה ועוד. כולם יחד אמורים להתכתב עם הסגנון של רנה לקוסט, האיש מאחורי התנין. ואגב התנין — הוא הופך את עורו מרקמה ירוקה לחרוזים לבנים, שנרקמו אל הבד.

עד היום אפשר היה למצוא פריטים ספורים מקולקציות L!ve קודמות במחסני אופנה ובבוטיקים מסוימים שייבאו פריטים נבחרים מהקולקציה, בעיקר אלה הפונים לגברים. כעת מגיעה לארץ מרבית הקולקציה, אולם אפשר רק להצטער על כך שדווקא הפריטים שיצאו במסגרת מהדורות מוגבלות, דוגמת קולקציית הקפסולה היפהפייה שנוצרה בשיתוף פעולה עם האמן סנגון קים וקו הטי־שירטס המודפסות, לא יגיעו בשלב זה לארץ. המחירים, כמו תמיד, גבוהים יותר מאשר בחו"ל: חולצת פולו לנשים, שנמכרת באתר הבית של המותג במחיר של 98 דולר (כ־340 שקל), תימכר בארץ ב־590 שקל; ואילו מכנסיים לגברים, שנמכרים באתר בטווח המחירים שבין 110 ל־135 דולר, יימכרו בארץ בסכום גבוה יותר מפי שניים.

מקולקציית Lacoste L!ve. ז מקולקציית Lacoste L!ve. ז'קט 1,390 שקל, חולצה 640 שקל, מכנסיים 540 שקל מקולקציית Lacoste L!ve. ז

הבגדים עצמם, שמתאפיינים במראה ספורט־אלגנט קליל, יכולים להתאים ליום עבודה או לארוחת ערב עם חברים. בדומה לקו הרגיל של לקוסט, גם כאן נשמרת רמת איכות גבוהה הן בבחירת הבדים והן בתפירה ובגימורים. דווקא הפריטים בקולקציה שלא יגיעו לארץ מתאפיינים במראה צעיר ומעניין יותר. במקרה של הקולקציה הנשית, מרבית הפריטים ישתלבו בהצלחה רבה בארונן של היפסטריות תל־אביביות, סטודנטיות ונשים בוגרות יותר שמעדיפות להישאר מעודכנות. הקולקציה הגברית, לעומת זאת, ממשיכה ברובה את המראה הקלאסי של המותג, ופונה בעיקר לגברים בשנות ה־30 וה־40 לחייהם.

תגיות