אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

פתח אוורור לליסינג

הנסיעה ביונדאי i35 המחודשת אינה שונה מהנסיעה בקודמתה, אך התוספות, הכוללות גג נפתח ופתח למזגן מאחור, מעניקות לה יתרון

08.06.2014, 23:07 | תומר הדר

יבואני הרכב בבעיה: שוק המכוניות המשפחתיות, אלה שמגיעות בעיקר לציי הרכב של חברות הליסינג, הולך ומצטמצם, ואילו פלחי שוק אחרים, של רכבים קטנים וג'יפונים, הולכים ומתחזקים. הפתרון שלהם הוא להילחם על הלקוחות הקיימים ולשדרג את רשימות האבזור של המשפחתיות כדי שימשכו משתמשים בשוק ציי הרכב. דוגמה בולטת לכך היא יונדאי i35 המחודשת, שהגיעה לארץ לאחרונה.

חיצונית, היא אינה שונה מהותית מקודמתה: הגריל הקדמי עבר עדכון וגם יחידות התאורה, אך פנימית מדובר בשינוי ניכר: ראשית, לוח המחוונים עודכן ופתחי האוורור שהיו נמוכים מדי בדגם הקודם ונטו להקפיא את ידי הנהג הועברו לחלקו העליון של לוח המחוונים. שנית, בכל רמות האבזור התווספו מראות נפתחות חשמלית וגג חשמלי נפתח. מבחינת נסיעה, i35 המחודשת אינה שונה מקודמתה. מדובר במכונית שמיועדת בעיקר לשוק האמריקאי, מה שמכתיב התנהגות כביש רכה על חשבון יכולת ספורטיבית. שינוי הקונסולה המרכזית מורגש לטובה, אך הרוכשים צריכים להביא בחשבון שברמת האבזור הבסיסית, כלומר זו שתוצע לרוב מחזיקי הרכב הצמוד, אין מערכת בקרת אקלים דיגיטלית, אך עם זאת המזגן קיבל פתח נוסף לרווחת הנוסעים המתבשלים מאחור בקיץ הישראלי. כך, התוספות הופכות את קבלתה מהליסינג למעט יותר כדאית.

יונדאי i35, צילום: אימג יונדאי i35 | צילום: אימג'בנק, Gettyimages יונדאי i35, צילום: אימג

יונדאי i35

מנוע: בנזין, נפח 1,591 סמ"ק, הספק מרבי 132 כ"ס, מומנט מרבי 16.1 קג"מ

ביצועים: מהירות מרבית 195 קמ"ש, זינוק ל־100 קמ"ש ב־11.6 שניות

צריכת דלק: נתוני יצרן 14.2 ק"מ לליטר. נתוני מבחן: 10.1 ק"מ לליטר

בטיחות: 6 כריות אוויר, 5 כוכבים במבחן ריסוק פומבי

קבוצת זיהום: 6

מחיר: 128 אלף שקל

תגיות