אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
עלונים שהופצו בקרונות: "רכבת ישראל לא ערוכה להפעיל את לוח הזמנים החדש" צילום: ערן גרנות

עלונים שהופצו בקרונות: "רכבת ישראל לא ערוכה להפעיל את לוח הזמנים החדש"

עובדי הרכבת הפיצו היום עלונים: "כולכם נחשפים לקמפיין הראוותני של לוח הזמנים החדש, אך חשוב שתדעו כי יש לכך משמעות אחת: פגיעה אנושה בביטחון הנוסעים"

10.06.2014, 11:14 | מיקי פלד

עובדי הרכבת עשויים למנוע את השקת לוח הזמנים החדש של הרכבת בשבוע הבא, זאת עקב טענות על יצירה של עומס עבודה והכנה לקויה של הרכבת.

קראו עוד בכלכליסט

הבוקר (ג') פיזרו העובדים עלונים בקרונות הרכבת בו הם כותבים כי "רכבת ישראל לא ערוכה ולא מסוגלת להפעיל את לוח הזמנים החדש". העובדים עוד לא קיבלו החלטה על עיצומים בשלב הזה וככל הנראה אם וכאשר יהיו עיצומים הם לא יגפעו בשירות לנוסעים. העובדים עשויים לערוך מחר הפגנה מול משרדי הנהלת הרכבת.

במסגרת לוח הזמנים מבטיחים ברכבת לקצר משמעותית את זמני הנסיעה ולהגדיל תדירות באמצעות תוספת רכבות.

מתוך העלונים שהפצו בקרונות: "רכבת ישראל מתנהלת בחוסר כוח אדם חריף וחלק גדול מנהגי הרכבת עובדים 10 ימים ברצף ללא מנוחה", צילום: ערן יופי כהן מתוך העלונים שהפצו בקרונות: "רכבת ישראל מתנהלת בחוסר כוח אדם חריף וחלק גדול מנהגי הרכבת עובדים 10 ימים ברצף ללא מנוחה" | צילום: ערן יופי כהן מתוך העלונים שהפצו בקרונות: "רכבת ישראל מתנהלת בחוסר כוח אדם חריף וחלק גדול מנהגי הרכבת עובדים 10 ימים ברצף ללא מנוחה", צילום: ערן יופי כהן

בעלונים נכתב כי "כולכם נחשפים לקמפיין הראוותי של לוח הזמנים החדש ברכבת ישראל אולם חשוב שתדעו כי למהפכה ברכבת יש משמעות אחת: פגיעה אנושה בביטחון הנוסעים והעובדים ברכבת. רכבת ישראל מתנהלת בחוסר כוח אדם חריף וחלק גדול מנהגי הרכבת עובדים 10 ימים ברצף ללא מנוחה. כשהנהלת הרכבת מתהדרת בכך שהיא הוסיפה רכבות והגדילה את תדירותן, יש לשאול מי ינהג בהן".

טרם התקבלה תגובת הרכבת.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות

9 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

9.
איך בדיוק 10 ימים ברצף אם כל 7 ימים יש שבת?!!!!
נו באמת! ראיתי בעצמי כיצד נהגים "נוהגים", שהם עסוקים בשיחות טלפון במהלך נסיעה, שהם לא עוצרים בתחנות ( בתוך אחת שנוסעת כ 5 שנים באותו קו ראיתי לפחות 5 פעמים שהנהג לא עצר בתחנה) .בדבר אחד העובדים צודקים - הגדילו את תדירות הרבות אך בצורה מאוד לא חכמה ( לתחנה שלי מת"א יש רכבת ב 18:23 וב 18:46 ולאחר מכן ב 19:23, 19:46 וכך הלאה. איך זה בדיוק משפר את התדירות??!!) הוסיפו נסיעות אך הפחיתו את כמות הקרונות באותה רכבת. כתוצאה כמות הנוסעים תגדל ( כי יהיו יותר נוסעים שייסעו בזמנים השונים ויעברו לרכבת) וכמות הקרונות תישאר אותו דבר באופן כללי , לכן בכל רכבת היא תפחת. הדבר ייצור עוד יותר עומס. הגדילו את תדירות הנסיעות אך כמות העובדים לא גדלה, כתוצאה אין מספיק פקחים לכל הרכבות. בקיצור כמו תמיד. רצו לשפר את השירות אך עשו את זה דרך המקום האחורי ולא באמצעות מוח. כתוצאה גם הנוסעים וגם העובדים לא מרוצים. ולגבי העובדים - שייצאו קצת "החוצה" מהעבודה בגוף ציבורי עם תוספות שכר ואז באמת ייראו מה זה לעבוד 10 שעות כל יום , ולא לשבת על התחת במזגן אלא על הרגליים ובשמש, ושיפסיקו לבכות על כל דבר!
13.06.14
לכל התגובות