אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
חיים סבן במגעים למכירת יוניוויזיון ביותר מ-20 מיליארד דולר צילום: ראלף אלסוונג

חיים סבן במגעים למכירת יוניוויזיון ביותר מ-20 מיליארד דולר

לפי דיווח בוול סטריט ג'ורנל, קבוצת משקיעים ובראשם חיים סבן, מעוניינת למכור את ערוץ השידור המוביל בשפה הספרדית בארה"ב. הקבוצה ניהלה שיחות ראשוניות עם CBS וטיים וורנר

13.06.2014, 09:50 | שירות כלכליסט
קבוצת המשקיעים, ביניהם חיים סבן, שבבעלותם יוניוויזיון קמיוניקיישנס, מעוניינים למכור את החברה ובשבועות האחרונים ניהלו שיחות ראשוניות עם כמה חברות מדיה, כולל CBS וטיים וורנר, כך מדווח הוול סטריט ג'ורנל.

קראו עוד בכלכליסט

בעיתון ציינו כי לפי מקורבים לחברה, סבן ושאר המשקיעים מעוניינים במחיר הגבוה מ-20 מיליארד דולר עבורה. הם רכשו את יוניוויזיון בתחילת 2007 עבור 13.7 מיליארד דולר כולל חובות. סבן לא הגיב על הדיווח.

חיים סבן, צילום: בלומברג חיים סבן | צילום: בלומברג חיים סבן, צילום: בלומברג

יוניוויזיון היא ערוץ השידור המוביל בשפה הספרדית בארצות הברית. בינתיים עוד לא נראה כי השיחות הבשילו לכדי מכירה. לפי אחד המקורבים, המחיר מהווה את אחת הסיבות העיקריות לכך. אפשרויות נוספות שעומדות בפני הבעלים הן הנפקה של החברה ב-2015 או מכירה לתאגיד המדיה המקסיקני גרופו טלוויזיה, שבבעלותו אחזקת מיעוט בחברה. אולם רכישה על ידי גרופו טלוויזיה תדרוש שינוי ברגולציות, ובשלב זה לא ברור האם זה אכן יתאפשר או אם בכלל היא מעוניינת לבצע את הרכישה.

הרייטינג נפל

יוניוויזיון נהנתה מצמיחה בשיעורי הרייטינג בעונת 2012-13 בקרב קבוצת הגיל 18-49 הנחשקת על ידי המפרסמים, אולם בעונה האחרונה הרייטינג בקבוצה זו נפל ל-23%, כך לפי הנתונים של נילסן. בחברה מעוניינים להרחיב את היצע התכניות שלה כדי למשוך עוד מפרסמים ומנויים. לפיכך בשנתיים וחצי האחרונות היא השיקה תשעה ערוצי כבלים חדשים, שהעלו את מספר הערוצים שהיא מפעילה ל-12. היא גם הרחיבה את היצע השירותים הדיגיטליים שהיא מציעה, כולל ערוץ טלוויזיה באינטרנט שנקרא Flama.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות