אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ענק שירותי התיירות המקוון פרייסליין התרחב למסעדות צילום: שאטרסטוק

ענק שירותי התיירות המקוון פרייסליין התרחב למסעדות

רוכש את אתר אופן טייבל ב-2.6 מיליארד דולר; פרייסליין, שהיקף המכירות שלו הגיע בשנה שעברה ל־6.8 מיליארד דולר, ביצע סדרה של רכישות בעשור האחרון

14.06.2014, 19:12 | שירות כלכליסט

ענק שירותי התיירות המקוון פרייסליין שבסיסו במסצ'וסטס הודיע בסוף השבוע כי ירכוש את אתר ההזמנות למסעדות אופן טייבל בסכום של 2.6 מיליארד דולר.

"תיירים הם גם סועדים", אמר מנכ"ל קבוצת פרייסליין דארן יוסטון בשיחה עם סוכנות אי.פי. "מדובר באותם הלקוחות".

מניית אופן טייבל זינקה ביותר מ־48% ונסגרה ביום שישי ב־104.48 דולר בעקבות פרסום דבר העסקה. מניית פרייסליין נפלה ב־3% ל־1,189 דולר.

פרייסליין, שהיקף המכירות שלו הגיע בשנה שעברה ל־6.8 מיליארד דולר, ביצע סדרה של רכישות בעשור האחרון - האחרונה שבהן, אתר התיירות קייאק. אופן טייבל, שהוקם בסן פרנסיסקו ב־1998, התרחב בקצב מהיר בשנים האחרונות וב־2010 רכש את המקבילה הבריטית, טופ טייבל. הכנסות אופן טייבל מגיעות מעמלה שהוא גובה מהמסעדות. המשתמשים גם יכולים לקרוא ביקורות על המסעדות באתר ולעיין בתפריטים.

(אילוסטרציה), צילום: שאטרסטוק (אילוסטרציה) | צילום: שאטרסטוק (אילוסטרציה), צילום: שאטרסטוק

כמיליון אורחים לנים מדי לילה בחדרים שהזמינו באמצעות פרייסליין, שמותגיו כוללים גם את בוקינג.קום, אגודה.קום ורנטלקארס.קום. האתר מציג יותר מ־480 אלף בתי מלון ובתי הארחה בלמעלה מ־200 מדינות ברחבי העולם.

תגיות