Dynamic Yield מגייסת 12.5 מיליון דולר בהובלת קרן מרקר
זהו הסיבוב הגיוס השני של החברה, שגייסה לפני כשנתיים 2 מיליון דולר; הטכנולוגיה של החברה ממליצה לאתרים אילו תמונות לשבץ והיכן למקם את הכתבות השונות
חברות סטארט-אפ רבות, בהן גם לא מעט ישראליות, מבקשות לייעץ לאתרי אינטרנט כמו אתרי חדשות או אתרים מסחריים אילו שינויים עליהם לעשות כדי למשוך כמה שיותר מבקרים שיבצעו את מקסימום הפעולות באתר. אם הדבר אפשרי, רצוי גם שישלפו את כרטיס האשראי שלהם. .
קראו עוד בכלכליסט
ליעד אגמון, מנכ"ל החברה ואחד ממייסדיה אמר ל"כלכליסט" כי הגיוס יסייע לחברה להיכנס לטריטוריות נוספות, אתרים מסחריים ואתרי חדשות נוספים וכן לגייס כ-10 עובדים נוספים על 20 העובדים המועסקים בחברה.
אגמון זכור כמי שהקים ומכר את חברת אבטחת המידע אוניגמה למק'אפי תמורת 20 מיליון דולר, יחד עם עמיתו להקמת החברה ישי גרין, שהיה שותף לאחר מכן להקמת סולוטו. הוא הופיע לאחרונה בכנס סטארט-אפים שנערך באיסלנד, לעידוד תעשיית ההייטק המקומית, שם שיתף את היזמים בחוויותיו מרגע הקמת החברה ועד מכירתה (לצפיה לחצו כאן).
שיטה מדעית ורציונלית
השיטה של Dynamic Yield על גבי אתרי חדשות היא מדעית ורציונלית: ביכולתה לקבוע, למשל, איזו תמונת שער של כתבה תוכל להביא את כמות הגולשים הגדולה יותר. עם פרסום הכתבה מריצה החברה ניסוי ובו היא בוחנת פרסום של תמונות שונות עבורה, ובתוך זמן קצר ממליצה לעורך האתר על התמונה שתמשוך את מספר הקוראים הגבוה ביותר. ואתרי החדשות הם רק חלק מהתמונה. החברה כבר החלה לעבוד עם אתרי מסחר אלקטרוני, אתרי מותגים בתחום האופנה ואתרים המספקים שירותים בענן, שם היא מסייעת לשנע אובייקטים, לפלח את קהל המשתמשים בזמן אמת ולהציג לכל קבוצה אוסף שונה של מוצרים.
החברה מנטרת כ־3 מיליארד דפים בחודש הנצפים בידי כ־50 מיליון משתמשים, ומייצרת כבר מאות אלפי דולרים של הכנסות ראשוניות. בינתיים היא בעיקר חוקרת ומבצעת ניסויים באתרים, עם תובנות מרחיקות לכת: בחברה גילו כי פחות מ־10% מהקוראים אחראים לרוב הטראפיק בכל אתר חדשות, כ־5% מהמשתמשים אחראים ל־50% מההקלקות על פרסומות, ו־80% מההקלקות על כתבות מגיעות מגולשים הפוקדים את דף הבית. מסקנה מפתיעה אחרת אומרת שלמרות הדחיפה החזקה לווידיאו, תוכני וידיאו מעניינים פחות מ־10% מקוראים. חזון ארוך הטווח של החברה הוא כזה שבו היא תוכל להציע לאתרי החדשות איתן היא משתפת פעולה להתאים את דף הבית לכל משתמש בנפרד, באופן שמתאים בדיוק לטעמו האישי. חובב ספורט, למשל, יראה את ידיעות הספורט במקום גבוה יותר, על חשבון ידיעות פוליטיקה ותרבות.
לא התפרסמו תגובות לכתיבת תגובה