אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
שטראוס נכנסת לתחום משקאות האנרגיה צילום: ברוך נאה

שטראוס נכנסת לתחום משקאות האנרגיה

ל"כלכליסט" נודע כי בחברה פיתחו מוצר חדש: "שוט" קפה מרוכז שיימכר בבקבוקונים של 80 מ"ל, בדומה לבקבוקוני אקטימל

26.06.2014, 09:08 | נורית קדוש
שטראוס בונה על שוק משקאות האנרגיה – בחברה פיתחו מוצר חדש: "שוט" קפה מרוכז שיימכר בבקבוקונים של 80 מ"ל, בדומה לבקבוקוני אקטימל.

כל בקבוקון של המוצר החדש, Coffee Shot, יכיל קפאין בכמות דומה לזו הנמצאת בספל אספרסו, ובכמות גדולה במעט מזו שמצויה במשקאות האנרגיה הקיימים. מדובר במוצר שלא קיים בעולם כיום.

בקבוק Coffee Shot של שטראוס, צילום: ברוך נאה בקבוק Coffee Shot של שטראוס | צילום: ברוך נאה בקבוק Coffee Shot של שטראוס, צילום: ברוך נאה

משקאות קפה מוכנים התקשו להתבסס בישראל, בעיקר על רקע אורך חיי המדף המוגבל של המוצר המכיל חלב טרי. בשטראוס פעלו לפיתוח מוצר נטול חלב בעל אורך חיי מדף של כמה חודשים. השוקולד מחליף בו את החלב ביצירת מרקם קטיפתי ובהוספת מתיקות.

כל בקבוקון יימכר בשישה שקלים בחנויות הנוחות. במסגרת השקת המוצר צפויה שטראוס לחשוף אותו לנהגים באמצעות אפליקציית ווייז.

לדברי נדב ארנס, מנכ"ל שטראוס קפה ישראל, המוצר החדש עושה שימוש בקפאין טבעי, לעומת תוספים שאינם טבעיים שנמצאים במשקאות האנרגיה האחרים בשוק. "מחקרים שערכנו זיהו צורך להתעורר במהלך נהיגה, לימודים או עבודה, ואנחנו מציעים לעשות זאת באמצעות אלטרנטיבה שיש בה חדשנות טכנולוגית", אומר ארנס. "ההתמחות של שטראוס היא בקפה ושוקולד, ושילבנו בין השניים".

תגיות