אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הרשות השנייה נגד קשת: "הפרסומת לאתר אשלי מדיסון - חציית קו אדום" צילום: נועם מושקוביץ

הרשות השנייה נגד קשת: "הפרסומת לאתר אשלי מדיסון - חציית קו אדום"

לטענת הרשות, קשת היא הזכיינית היחידה שהסכימה לשדר את הפרסומת לאתר המיועד לבני זוג נשואים שרוצים לנהל רומן מהצד, לאחר שרשת וערוץ 10 פסלו אותה לשידור. קשת: "הפרסומת תרד"

30.06.2014, 17:34 | אופיר דור

הרשות השנייה תוקפת בחריפות בהודעה שפרסמה היום (ב') את החלטתה של זכיינית ערוץ 2 קשת לשדר פרסומת לאתר האינטרנט "אשלי מדיסון", המיועד להיכרויות בין נשואים שרוצים לנהל רומן מהצד. הרשות מציינת כי קשת היא היחידה מבין זכייניות הטלוויזיה המסחרית שהסכימה לשדר את הפרסומות, לאחר שרשת וערוץ 10 פסלו אותה לשידור בשל הבוטות והתכנים הפוגעניים והלא מוסריים שהיא מקדמת.

קראו עוד בכלכליסט

ברשות מדווחים על כ-30 תלונות שהגיעו בימים האחרונים לנציב תלונות הציבור בדרישה להוריד את הפרסומת. התלונות מתמקדות בטענה כי מדובר בפרסומת המעודדת התנהגות לא מוסרית ופגיעה בתא המשפחתי.

מנכ"ל הרשות השנייה, שי באב"ד. "צר לי שלא אצל כולם אמות המידה המוסריות גוברות על שיקולי רווח" מנכ"ל הרשות השנייה, שי באב"ד. "צר לי שלא אצל כולם אמות המידה המוסריות גוברות על שיקולי רווח" מנכ"ל הרשות השנייה, שי באב"ד. "צר לי שלא אצל כולם אמות המידה המוסריות גוברות על שיקולי רווח"

נציג פניות הציבור ברשות דוד רגב בדק את התלונות ומצא כי הן מוצדקות בראייתה של הנציבות. "גם לטלוויזיה מסחרית צריכים להיות גבולות. פרסומת המעודדת בצורה כה בוטה פגיעה בתא המשפחתי כאילו מדובר בעוד מוצר או שירות שיש לפרסם, היא לא מוסרית ולא ראויה. עצם שידורה בשעת לילה מאוחרת אינו מקנה לה כל הצדקה בעיקר בימים אלה בהם רבים צופים בטלוויזיה בשעות הלילה המאוחרות בשל משחקי המונדיאל והחופש הגדול. אני סבור כי אין מקום לשדר פרסומת זו", אמר רגב.

מנכ"ל הרשות, שי באב"ד, אמר כי בימים הקרובים תתקבל החלטה האם לאסור על שידור הפרסומת לאתר. "אני משבח את ערוץ 10 ורשת על הפעלת שיקול דעת ערכי וההימנעות מלכתחילה משידור הפרסומת הפוגענית והבלתי מוסרית אך צר לי שלא אצל כל הזכייניות אמות המידה המוסריות הבסיסיות גוברות על שיקולי רווח. שידור הפרסומת הוא חציית קו אדום", אמר באב"ד.

אתר "אשלי מדיסון" עלה לאוויר בגרסה הישראלית לפני כחודש וחצי. לטענת מנהליו לאתר יש 26 מיליון מנויים ב-38 מדינות ברחבי העולם. גם בעולם היו גופים שהסתייגו מהפרסומות של אשלי מדיסון, כשב-2009 פסלה רשת NBC פרסומת של החברה מלהופיע במשחק הסופר בול. גם הניסיון של אשלי מדיסון לפרסם על גבי התחבורה הציבורית בטורנטו נפסל וכך גם הצעה שנתן האתר לקרוא לנמל התעופה בעיר פיניקס, אריזונה, על שמו תמורת 10 מיליון דולר.

מקשת נמסר בתגובה: "הפרסומת הופקה על ידי משרד הפרסום גיתם, במסגרת הליך אישור הפרסומת היא הוגבלה לשידור משעה 11 בלילה בלבד. לאור התלונות הפרסומת תרד משידור".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות

תגובה אחת לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

1.
הנה חוות דעת מנסיון אישי שלי עם האתר
ניסיתי את האתר הזה לתקופה. אני גבר במערכת יחסים פתוחה, ואני נראה טוב מאוד. יצרתי פרופיל איכותי, עם תמונות אימיתיות. הנה הבעיה הכי גדולה באתר: יש המון, ואני מתכוון המווון פרופילים מזוייפים. לא עשרות, לא מאות... מדובר באלפים רבים של בנות מזוייפות. עד מצב בלתי אפשרי להגיע להתכתבות אמיתית. לאשלי מדיסון יש עובדות שמשלמים להן לבזבז את ה"קרדיט" של הגברים באתר, מכיוון שהאתר פועל על קרדיטים, כל פעם שאתה שולח הודעה למישהי, או משוחח, יורד לך קרדיט, שאתה כמובן צריך לקנות בכסף. אתה מוצף לחלוטין בהודעות מבנות שנראות מעולה, אבל לך תדע אם הן אמיתיות, 99% לא. 1% כן. הסיכויי למצוא את האחת הוא כ"כ קטן שהאתר פשוט לא עובד. מה עוד, אתה תבזבז המון זמן יקר להסיר את אינספור ההודעות המזוייפות מהתיבת דואר שלך, ותבזבז זמן לחסום פרופילים מזוייפים, זה דורש שעות, זה מעייף ואתה תרגיש כמו אידיוט לאחר שבוע. חוות דעת כנה, מנסיון: להימנע מהאתר אם אתה מעריך את הזמן והכבוד שלך כגבר.
חוות דעת , מרכז  |  07.05.15