אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
סקר צרכנים בארה"ב: מקדונלדס מייצרת את ההמבורגר הגרוע ביותר צילום: בלומברג

סקר צרכנים בארה"ב: מקדונלדס מייצרת את ההמבורגר הגרוע ביותר

רשתות המזון המהיר הענקיות בארה"ב, בהן גם טאקו בל וקאנטקי פרייד צ'יקן, מפסידות בקרב על כיסו של הצרכן לטובת רשתות המציעות מזון טרי ובריא יותר. גלו מי הרשת שמייצרת את ההמבורגר הטוב ביותר

03.07.2014, 12:57 | שירות כלכליסט

נכסי צאן הברזל של המזון המהיר בארה"ב – מקדונלד'ס, טאקו בל וקנטאקי פרייד צ'יקן – סופגות מכות בסקר דירוגי האיכות שערך לאחרונה Consumers Report בקרב 32,405 משתתפים.

קראו עוד בכלכליסט

על פי CNBC הסקר שפורסם אתמול, רשת In-N-Out Burger מייצרת את ההמבורגר הטוב ביותר בקרב רשתות המזון המהיר בארה"ב. זאת על פי נתוני איכות, תמורה ושירות.

ארוחת ביג מק של מקדונלד ארוחת ביג מק של מקדונלד'ס. מאבדת את כוחה בקרב על כיס הצרכנים | צילום: cc by Simon Miller ארוחת ביג מק של מקדונלד

תוצאות הסקר תואמות את תוצאותיהן הכספיות של רשתות מובילות של מזון מהיר הנאבקות על בטנו וכיסו של דור צעיר המחפש אלטרנטיבות טריות ובריאות יותר של מזון מהיר.

"במידה הולכת וגוברת, איכות המזון - ולא רק מחירו - הופכת לשיקול עיקרי עבור אמריקאים רבים", אומר טוני מארקס, עורך ראשי ב- Consumers Report. מארקס אומר שתוצאות הסקר אמורות לשמש כ"קריאת השכמה" לתעשיית המזון המהיר. "הסקר שלנו מראה באופן חד-משמעי שהרשתות הגדולות צריכות להתחיל להתייחס בכובד ראש לדרישות אלו".

הרשתות המובילות בדירוג הם In-N-Out Burger, The Habit Burger Grill ו-Culver’s. רשת המזון המהיר הגדולה בעולם, מקדונלד'ס, הגיעה למקום האחרון בקרב 20 הרשתות שנסקרו, אחרי ג'ק אין דה בוקס, וונדיס ובורגר קינג.

בקרב הפיצריות דורגה רשת Papa Murphy's Take 'N' Bake Pizza כפיצרייה הטובה ביותר והשיג את רשת דומינוס.

רשת סאבוויי, שמנכ"לה ג'ארד פוגל ירד ב-90 קילו לאחר שעשה דיאטה המורכבת מהמזון של הרשת – זכתה המקום הראשון בתחום מגוון הבריא ביותר.

תגיות

18 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

17.
"קמפיין נגטיבי"? זה לא מצלצל למי שכתב זאת בצירוף מאומץ?
מילא המילה קמפיין שגם לה יש חלופה הולמת; אבל מדוע להשתמש במילה נגטיבי (כולם עברו למצלמות דיגיטליות) כאשר אפשר וראוי להשתמש במילה "שלילי"? צר לי אבל אלו הדברים הראשוניים הצצים לנגד עיניי בעת קריאת כתבות (אני לא מחפש את הטעויות).
04.07.14
16.
ועדיין לקוחות מקדונלד (לא אני) מצביעים ברגליים.
בדיוק כפי שעדיין יש קונים לשווארמת שמש, למרות שעידן הזוהר שלה חלף לפני עשור! ואם אתם נתקלים בתגובה המעבירה ביקורת על השימוש במונח "קמפיין נגטיבי", היא שייכת לכתבה על חברת הרהיטים שיצאה נגד איקאה. זה מה שקורה כאשר יש יותר מדי טאבים פתוחים והתגובה נשלחת לכתבה בנושא אחר (-;
04.07.14
לכל התגובות