אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
סמנכ"לית שיווק חדשה בתדיראן גרופ: מיכל איתן צילום: שלומי ארביב

בלעדי לכלכליסט

סמנכ"לית שיווק חדשה בתדיראן גרופ: מיכל איתן

היא תחליף בתפקיד את יובל פרידן, ששימש בתפקיד שנה, ויסיים את תפקידו בעוד כשבוע. זה השינוי הראשון שמבצע המנכ"ל החדש מישל בן וייס

06.07.2014, 15:19 | אורנה יפת

חודש לאחר שנכנס לתפקיד מנכ"ל תדיראן גרופ, מבצע מישל בן וייס שינוי ראשון במטה החברה ונראה כי בכירי שטראוס תופסים עמדות מפתח בקבוצת תדיראן.

ל"כלכליסט" נודע כי בן וייס מינה את מיכל איתן, מי שהיתה מנהלת שיווק מחלבות שטראוס, לסמנכ"לית השיווק של תדיראן גרופ. בן וייס עצמו הגיע לתדיראן מקבוצת כתר, אך קודם לכן שימש במשך 15 שנים רבות בתפקידי מפתח בקבוצת שטראוס.

איתן (43) תחליף את יובל פרידן, אשר שימש בתפקיד סמנכ"ל השיווק בחברה במשך שנה, ויסיים את תפקידו בעוד כשבוע. פרידן עבד תחת אבי זמיר, המנכ"ל לשעבר של תדיראן, והוא הגיע לייבואנית מוצרי החשמל, לאחר שעבד 15 שנים כמנהל מכירות וסמנכ"ל שיווק של מוטורולה מובייל.

מישל בן וייס, מנכ"ל תדיראן גרופ, צילום: שלומי ארביב מישל בן וייס, מנכ"ל תדיראן גרופ | צילום: שלומי ארביב מישל בן וייס, מנכ"ל תדיראן גרופ, צילום: שלומי ארביב

מתדיראן נמסר כי "הנהלת תדיראן הגיעה עם פרידן להבנות בנוגע לסיום תפקידו ומודה לו על פועלו ועשייתו בתפקיד".

איתן מגיעה לתחום החשמל לאחר 11 שנים בקבוצת שטראוס, שבהן בין היתר ניהלה את מערך השיווק של המחלבה.

בן וייס מסר בהמשך להודעת המינוי כי "אני שמח לצרף למאמץ את מיכל, יש לנו היכרות עסקית ארוכה ואני בטוח שיש לה הכישורים והפוטנציאל המתאים לתפקיד".

תגיות