רשת פיורי פסטה מנסה להתחרות בפסטות של שטראוס ותנובה
הרשת תמכור את הפסטה שלה, שמשווקת כיום בעיקר לשוק המוסדי, תחת המותג ריקו. בין היתר תימכר הפסטה ברשתות עדן טבע מרקט, ניצת הדובדבן והקולה, ותופיע כמוצר מדף ברשת לחם ארז
רשת ברי פסטות חדשה מנסה להיכנס לשוק הקמעונאי ולהתחרות על המדף בפסטה הטרייה שמייצרת שטראוס ובפסטה נונה שמפיצה תנובה.
רשת פיורי פסטה שבבעלות שי בן נעים מפעילה כיום שני סניפים בנמל תל אביב ובקניון הגדול בפתח תקווה, לצד מפעל לייצור פסטה. "במסגרת הכניסה שלנו לרשתות השיווק נשקיע 3 מיליון שקל בסדרה של שבעה סוגי פסטה טרייה, שייכנסו ל־120 נקודות מכירה במעדניות ובחנויות מזון גורמה", אומר בן נעים.
הרשת תמכור את הפסטה שלה, שמשווקת כיום בעיקר לשוק המוסדי, תחת המותג ריקו. בין היתר תימכר הפסטה ברשתות עדן טבע מרקט, ניצת הדובדבן והקולה, ותופיע כמוצר מדף ברשת לחם ארז.
במקביל למהלך בכוונת הרשת להשיק באוקטובר הקרוב שני סניפים נוספים שיפעלו ביקום ובמתחם שרונה מרקט של גינדי. "בתוך שלוש שנים נגיע לעשרה סניפים. אנחנו רוצים לשמור על המיצוב של המותג, ולכן לא נפתח רשת בפריסה רחבה מדי", מסכם בן נעים, שלאחרונה צירף לחברה שני שותפים - גיל בן דב וחיים גיל - במטרה להרחיב את פעילותה.
לא התפרסמו תגובות לכתיבת תגובה