אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מי ייצג את עובדי סטימצקי? צילום: עמית שעל

מי ייצג את עובדי סטימצקי?

עו"ד אופיר רונן, המייצג עובדים בהליכי חדלות פירעון, הגיש תלונה ללשכת עורכי הדין נגד עו"ד ליזה חדש בשל סכסוך שהתעורר ביניהם על ייצוגם של עובדי סטימצקי

09.07.2014, 09:55 | ענת רואה
עו"ד אופיר רונן, המייצג עובדים בהליכי חדלות פירעון, הגיש תלונה ללשכת עורכי הדין נגד עו"ד ליזה חדש בשל סכסוך שהתעורר ביניהם על ייצוגם של עובדי סטימצקי. רונן טוען שחדש משדלת את עובדי הרשת לבטל ייפוי כוח שהעניקו לו, ולעבור אליה. בתלונה שהגיש נטען כי לפני שבועיים נפגשו הוא ועו"ד נמי גולדהבר עם עובדי הרשת, ובסיום הפגישה כמעט כל העובדים שנכחו (עשרה במספר) חתמו על ייפוי כוח והסכם שכר טרחה לטובת רונן וגולדהבר. אלא שלטענת רונן, למחרת ביקשו ארבעה עובדים שונים לבטל את ייפוי הכוח שנתנו לו, ואילו יתר החותמים מסרו כי עו"ד חדש ערכה פגישות עם עובדים שרונן מייצג, תוך שהיא מודעת לעובדה זו, ו"ניסתה לשדל אותם לבטל את הסכם שכר הטרחה וייפוי הכוח שהם נתנו למשרדי, ואף הפעילה עובדים לעזור לה במעשיה". לפי עו"ד רונן, אחת העובדות שעו"ד חדש מייצגת שלחה הודעה לעובדים עם המלצה לחתום עם עו"ד ליזה חדש, ו"אין בעיה להרים טלפון לשרון כץ, סמנכ"לית כוח אדם של סטימצקי, שתאשר את הדברים". רונן טוען שמכך עולה כי ההנהלה ממליצה לעובדים על עו"ד חדש, והדבר עלול לגרום לניגוד אינטרסים חמור.

חנות סטימצקי, צילום: מיכאל קרמר חנות סטימצקי | צילום: מיכאל קרמר חנות סטימצקי, צילום: מיכאל קרמר

עו"ד ליזה חדש בתגובה: "ראוי שעורכי דין יתמקדו בעיקר ובאמצעים כשרים. ידוע לי שעו"ד רונן הצליח להפעיל לחץ על עשרה עובדים בסטימצקי כשהבטיח להם שניתן לבטל את ייפוי הכוח שעליו חתמו. למחרת החתימה נסע רונן לחודש למונדיאל. הפצת תלונתו הקנטרנית של עו"ד רונן בתקשורת מעידה על אוזלת ידו המקצועית".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות