אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
המטוס התעכב על המסלול - הטייס הזמין 50 פיצות לכל הנוסעים

המטוס התעכב על המסלול - הטייס הזמין 50 פיצות לכל הנוסעים

קברניט חברת "פרונטיר איירליינס" מצא דרך מקורית להעביר את זמנם של הנוסעים שנאלצו לנחות בוואיומינג. כשנשאל מדוע מימן את המשלוח מכיסו, השיב: "כמו שאתה דואג למשפחה שלך, עליך לדאוג גם לנוסעים"

09.07.2014, 15:20 | שירות כלכליסט

עיכובים בטיסה יכולים לגרום לעצבנות בקרב נוסעים, אולי למעט מקרים שבהם הטייס מזמין לכולם פיצות. זה בדיוק מה שעשה קברניט חברת "פרונטיר איירליינס" כאשר נאלץ לשנות את מסלול הטיסה מוושינגטון לדנבר בשל תנאי מזג אוויר קשים ביעד.

קראו עוד בכלכליסט

אתר "פירסט פוסט" מדווח שגרהארד ברנדנר, קברניט מטוס איירבוס, הזמין 50 פיצות לכל נוסעי המטוס, כאשר היה על המטוס לנחות ולהתעכב בוואיומינג, ושילם על כך מכיסו.

מטוס של חברת פרונטיר איירליינס. הנוסעים מחאו כפיים מטוס של חברת פרונטיר איירליינס. הנוסעים מחאו כפיים מטוס של חברת פרונטיר איירליינס. הנוסעים מחאו כפיים

ברנדנר סיפר כי כאשר הודיע לנוסעים שהזמין את המשלוח, שמע את הנוסעים מוחאים כפיים. אלא שהוא לא זכה לראות אותם נהנים מהפיצות, משום שהיה עליו לתכנת את מסלולי הטיסה מחדש במחשבי המטוס.

כאשר נשאל מדוע החליט להזמין לנוסעים פיצה אמר שהוא הרגיש שזו חובתו. "כשצריך, אתה דואג למשפחתך. עליך לדאוג גם לנוסעים שלך. הם באחריותי מהרגע שהם עולים למטוס שלי ועד לרגע שהם יורדים ממנו", הסביר.

אדם ריצ'י, מנהל הסניף המקומי של דומינוס פיצה אמר שמעולם לא זכה לשיחת טלפון כמו זו שקיבל ביום שני בלילה מהמטוס, שבו נאמר לו: "יש לי מטוס שלם להאכיל".

תגיות