אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
התבוסה של נבחרת ברזיל שברה את שיא הציוצים בטוויטר צילום: אם סי טי

התבוסה של נבחרת ברזיל שברה את שיא הציוצים בטוויטר

לפי הרשת החברתית, המשחק הפך לאירוע הספורט המדובר ביותר, שבא לידי ביטוי ב-35.6 מיליון ציוצים. הוא גבר בקלות על השיא הקודם של 24.9 מיליון ציוצים שקבע הסופרבול בתחילת השנה

09.07.2014, 15:11 | שירות כלכליסט

הניצחון של גרמניה בתוצאה 1-7 על ברזיל עורר גלים ברחבי עולם הכדורגל, אך זכה גם לתשומת לב רבה בטוויטר.

קראו עוד בכלכליסט

אוהד נבחרת ברזיל בשוק. נפילה, צילום: איי פי אוהד נבחרת ברזיל בשוק. נפילה | צילום: איי פי אוהד נבחרת ברזיל בשוק. נפילה, צילום: איי פי

לפי הרשת החברתית, המשחק הפך לאירוע הספורט המדובר ביותר, שבא לידי ביטוי ב-35.6 מיליון ציוצים. הוא גבר בקלות על השיא הקודם של 24.9 מיליון ציוצים שקבע הסופרבול בתחילת השנה.

הגול החמישי של גרמניה, שכבש סמי חדירה, שבר גם הוא שיא בטוויטר לאחר שמשך 580,166 ציוצים בדקה (TPM). הנתונים המרשימים מצביעים גם על הצמיחה של טוויטר. ב-2012 זכייתו של יוסיין בולט במדליית זהב במרוץ ה-200 מטרים באולימפיאדה, משך בשיאו 80 אלף ציוצים בדקה, בעוד שנאומו של ברק אובמה לאחר הזכייה בבחירות השיג 52,756 ציוצים בדקה.

הנתונים המשיכו לעלות בשנה לאחר מכן, כשהופעתה של ביונסה במחצית הסופרבול השיגה 268 אלף ציוצים בדקה, בעוד שהופעתה הידועה לשמצה של מיילי סיירוס בטקס פרסי MTV זכתה ל-360 ציוצים בדקה. אך המונדיאל הנערך בחודש האחרון כבר הספיק לעקוף מבחינת ציוצים את ההופעה הזכורה הזו- קרב הפנדלים שבסופו גברה ברזיל על צ'ילה רשם בשיאו 388,985 ציוצים בדקה.

המונדיאל הפך לאירוע התצוגה האחרון עבור שאיפות המסך השני של טוויטר.

טוויטר פרסמו גם "מפת התחממות" שמשרטטת את התקדמות המשחק בין ברזיל וגרמניה ברשת החברתית ועוקבת אחר ציוצים שציינו מונחי מפתח בקשר למשחק. מהמפה עולה כי מירוסלב קלוזה, שבעצמו שבר שיא לאחר שהבקיע את שערו ה-16 במשחקי מונדיאל, היה השחקן שזכה למספר הרב ביותר של אזכורים ברשת.

טוויטר נמצאת בעיצומו של קרב קשה נגד פייסבוק על ההכתרה כרשת החברתית הפופולארית ביותר לדיונים על המתרחש בטלוויזיה, החל מאירועי ספורט עולמיים כמו המונדיאל ועד לתכניות פופולאריות.

"טוויטר הופך את הטלוויזיה לטובה יותר: היא למעשה גורם מכפיל שיכול להגביר את ההשפעה ואת האפשרויות של הטלוויזיה", טען מדען המדיה הראשי של החברה, דב רוי בכינוס מיפ טי.וי באפריל.

תגיות