אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
לחיות נכון: "בישראל רצים גם בין אזעקות" צילום: עמית שעל

לחיות נכון: "בישראל רצים גם בין אזעקות"

מנהלי חברת הספורט מיזונו הגיעו לביקור בישראל והופתעו לגלות עד כמה המקומיים מחויבים לריצה

15.07.2014, 10:06 | רעות ברנע
"אולי זו דווקא ההזדמנות הכי טובה שלנו להכיר את הקהל ואת התרבות הישראלית", אומר יאסוהיקו קישימוטו, מנכ"ל חברת מוצרי הספורט מיזונו באירופה, שנחת בארץ דווקא באמצע מבצע צוק איתן ואפילו חווה כמה רגעי חרדה על בשרו. רגע לפני תחילת הראיון רצנו אל חניון המלון הסמוך לחוף הים בתל אביב בגלל אזעקה. "זו חוויה, יש פה אקשן", הוא אמר בקור רוח.

קישימוטו הגיע לישראל עם ראש מחלקת הספורט של החברה, מיטסוהירו אוקאמוטו לביקור היכרות עם הצרכן הישראלי והשוק המקומי.

השילוש הקדוש

חברת מוצרי הספורט מיזונו הוקמה ב־1906 באוסקה שביפן בידי שני אחים. היום מדובר במותג הספורט השלישי בגודלו בעולם, שמתמקד בנעלי ובגדי ספורט. ב־1985 הומצאה הטכניקה המהפכנית של מיזונו, Wave Technology. "הטכניקה הזו מאפשרת יציבות ובלימת זעזועים בו בזמן, בלי לוותר על הקלילות", מסביר קישימוטו. "אלה שלושה מאפיינים חשובים ביותר לרצים, החובבים והמקצוענים. בנעליים של מותגים אחרים מאפיין אחד בא בדרך כלל על חשבונו של האחר, ובאמצעות הטכנולוגיה שלנו אפשר ליהנות משלושתם.

"זה המסר שאנחנו מנסים להעביר ללקוחות כבר שנים - לא לוותר על דבר אחד בשביל משהו אחר. אנחנו בעצמנו רצים, אז אנחנו יודעים מה הלקוחות שלנו צריכים".

כיום הטכניקה שלכם כבר לא חדשה. מה התפתח בנעליים עם השנים?

"המשקל שלהן הולך ופוחת", אומר אוקאמוטו. "מעבר לזה, בכל חצי שנה אנחנו יוצאים בקולקציה חדשה, שמחדשת בעיקר מבחינת העיצוב של הנעל".

יאסוהיקו קישימוטו (מימין) ומיטסוהירו אוקאמוטו. "אנחנו בעצמנו רצים, אז אנחנו יודעים מה הלקוחות שלנו צריכים", צילום: עמית שעל יאסוהיקו קישימוטו (מימין) ומיטסוהירו אוקאמוטו. "אנחנו בעצמנו רצים, אז אנחנו יודעים מה הלקוחות שלנו צריכים" | צילום: עמית שעל יאסוהיקו קישימוטו (מימין) ומיטסוהירו אוקאמוטו. "אנחנו בעצמנו רצים, אז אנחנו יודעים מה הלקוחות שלנו צריכים", צילום: עמית שעל

מתרחבים לספורט אחר

 

אוקאמוטו אומר כי הם הופתעו מהספורטיביות של הישראלים. "היינו מופתעים ממספר האנשים שרצים פה", אומר אוקאמוטו. "אני יצאתי בכל בוקר לרוץ פה על חוף הים והבנתי שיש פה אחוז גבוה מאוד של רצים, אפילו בזמן האזעקות. אנחנו מבינים שיש פה צמיחה דינמית של שוק מוצרי הספורט. אני מאמין שאנחנו יכולים לשפר את העסקים שלנו פה".

מלבד ריצה, יש למותג נעליים וביגוד המתאימים לתחומי ספורט נוספים.

"לאחרונה אנחנו שמים דגש על פיתוח קולקציות לספורט 'אינדורס' (Indoors)", אומר קישימוטו, "כמו כדורעף וכדוריד. מיזונו תומכת בקבוצות הכדורעף והכדוריד הגדולות והטובות בעולם, כולל נבחרות ישראל בשני התחומים. בנוסף, אנחנו עובדים על פיתוח מוצרים לתחומי ספורט נוספים, כמו טניס והליכה".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות