לחיות נכון: "בישראל רצים גם בין אזעקות"
מנהלי חברת הספורט מיזונו הגיעו לביקור בישראל והופתעו לגלות עד כמה המקומיים מחויבים לריצה
קישימוטו הגיע לישראל עם ראש מחלקת הספורט של החברה, מיטסוהירו אוקאמוטו לביקור היכרות עם הצרכן הישראלי והשוק המקומי.
השילוש הקדוש
חברת מוצרי הספורט מיזונו הוקמה ב־1906 באוסקה שביפן בידי שני אחים. היום מדובר במותג הספורט השלישי בגודלו בעולם, שמתמקד בנעלי ובגדי ספורט. ב־1985 הומצאה הטכניקה המהפכנית של מיזונו, Wave Technology. "הטכניקה הזו מאפשרת יציבות ובלימת זעזועים בו בזמן, בלי לוותר על הקלילות", מסביר קישימוטו. "אלה שלושה מאפיינים חשובים ביותר לרצים, החובבים והמקצוענים. בנעליים של מותגים אחרים מאפיין אחד בא בדרך כלל על חשבונו של האחר, ובאמצעות הטכנולוגיה שלנו אפשר ליהנות משלושתם.
"זה המסר שאנחנו מנסים להעביר ללקוחות כבר שנים - לא לוותר על דבר אחד בשביל משהו אחר. אנחנו בעצמנו רצים, אז אנחנו יודעים מה הלקוחות שלנו צריכים".
כיום הטכניקה שלכם כבר לא חדשה. מה התפתח בנעליים עם השנים?
"המשקל שלהן הולך ופוחת", אומר אוקאמוטו. "מעבר לזה, בכל חצי שנה אנחנו יוצאים בקולקציה חדשה, שמחדשת בעיקר מבחינת העיצוב של הנעל".
מתרחבים לספורט אחר
אוקאמוטו אומר כי הם הופתעו מהספורטיביות של הישראלים. "היינו מופתעים ממספר האנשים שרצים פה", אומר אוקאמוטו. "אני יצאתי בכל בוקר לרוץ פה על חוף הים והבנתי שיש פה אחוז גבוה מאוד של רצים, אפילו בזמן האזעקות. אנחנו מבינים שיש פה צמיחה דינמית של שוק מוצרי הספורט. אני מאמין שאנחנו יכולים לשפר את העסקים שלנו פה".
מלבד ריצה, יש למותג נעליים וביגוד המתאימים לתחומי ספורט נוספים.
"לאחרונה אנחנו שמים דגש על פיתוח קולקציות לספורט 'אינדורס' (Indoors)", אומר קישימוטו, "כמו כדורעף וכדוריד. מיזונו תומכת בקבוצות הכדורעף והכדוריד הגדולות והטובות בעולם, כולל נבחרות ישראל בשני התחומים. בנוסף, אנחנו עובדים על פיתוח מוצרים לתחומי ספורט נוספים, כמו טניס והליכה".
לא התפרסמו תגובות לכתיבת תגובה