Screenz מגייסת 5 מיליון דולר מקרן ההשקעות Marker
החברה מפתחת שירותים מקוונים לפורמטים טלוויזיוניים שונים, ביניהם "הכוכב הבא". סקרינז חשפה לאחרונה שיתוף פעולה עם גוגל, שיאפשר לה להפיץ את מוצריה במספר מדינות בו זמנית
16.07.2014, 19:07 | מאיר אורבך
Screenz, חברת המדיה הישראלית מקבוצת The Box, השלימה סבב גיוס הון חיצוני ראשון לחברה בהיקף של 5 מיליון דולר. ההשקעה נעשתה על ידי קרן ההשקעות האמריקאית Marker LLC.
לעמוד כלכליסט-טק
לחצו כאן
קראו עוד בכלכליסט
קבוצת The Box הוקמה על ידי אלי אוזן ומחזיקה תחתיה מספר חברות בת בתחומי הפרסום, התוכן והניו מדיה, אולפני פוסט ומוסיקה. Screenz מעסיקה כ-50 עובדים ויש לה מטה בתל אביב ועוד חמישה משרדים בלוס אנג'לס, ניו יורק, לונדון, מינכן וסן פאולו.
Screenz עוסקת בפיתוח פורמטים ושירותים לטלוויזיה שמגובים באפליקציות. ופיתחה בין השאר טכנולוגיה בה משתמש פורמט "הכוכב הבא" של הזכיינית קשת. התוכנית זכתה להצלחה מקומית ובינלאומית ונמכרה ליותר מ-25 מדינות, בניהן רשת ITV הבריטית ורשת ABC האמריקאית. האפליקציה הייעודית שפותחה עבור הגרסה האמריקאית הגיעה למקום הראשון בחנות האפליקציות של אפל וזכתה ל-10 מיליון כניסות כבר בשידור הפרק השני. לאחרונה נחשף שיתוף פעולה בין Screenz ובין גוגל, במסגרתו יקבל הסטארט-אפ גישה לתשתית הטכנולוגית של ענקית החיפוש. שיתוף הפעולה יאפשר לחברה להרחיב את מוצריה למספר רב של מדינות בו זמנית באמצעות אפליקציות ייעודיות. בכך מציעה Screenz לחברות הפקה וערוצי טלוויזיה ליצור אינטראקציות בזמן אמת לאסוף ולנתח מידע מעשרות מיליוני צופים ההופכים למשתמשים בעת הצפייה.
לא התפרסמו תגובות לכתיבת תגובה