אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
דלתא מסכמת רבעון 19 ברציפות של עלייה במכירות האורגניות צילום: אריאל בשור

דלתא מסכמת רבעון 19 ברציפות של עלייה במכירות האורגניות

הסתכמו ב-249 מיליון דולר - גידול של 6%. הרווח התפעולי של הקבוצה ברבעון השני של 2014 גדל ב-11% והסתכם ב-15.5 מיליון דולר

28.07.2014, 14:12 | אורנה יפת
קבוצת דלתא גליל סיימה את המחצית הראשונה של שנת 2014 עם עלייה של 6% במכירות, שהסתכמו ב-487 מיליון דולר לעומת 461.6 מיליון דולר במחצית הראשונה של 2013. את הרבעון השני של השנה סיכמה החברה עם עלייה זהה של 6% במכירות שהסתכמו ב-249 מיליון דולר לעומת 234.4 מיליון דולר ברבעון מקביל 2013.

במחצית הראשונה השלימה דלתא את רכישת פעילות מותג ההלבשה התחתונה FIX תמורת 7.5 מיליון שקל. המכירות בישראל עלו ברבעון השני של השנה ב-30% והסתכמו ב-31 מיליון דולר לעומת 23.8 מיליון דולר בתקופה מקבילה אשתקד. במונחים שקליים עלו המכירות ב-24% לעומת רבעון מקביל והסתכמו ב-107 מיליון שקל לעומת 87 מיליון שקל אשתקד.

מכירות החברה בישראל רשמו במחצית הראשונה של השנה גידול של 21% והסתכמו ב-57 מיליון דולר. במונחים שקליים עלו מכירות החברה בישראל ב- 15% והסתכמו ב-198.6 מיליון שקל לעומת 172.8 מיליון שקל בתקופה מקבילה 2013. הגידול במכירות נבע מעיתוי חג הפסח אשר חל השנה ברבעון השני (לעומת 2013 בה חל פסח ברבעון הראשון) אשר הביא לגידול במכירות החנויות הזהות וכן מהתרחבות רשת החנויות שמנו ברבעון השני 148 חנויות לעומת 144 ברבעון הקודם אשתקד.

אייזיק דבח, צילום: אריאל בשור אייזיק דבח | צילום: אריאל בשור אייזיק דבח, צילום: אריאל בשור

הרווח התפעולי של הקבוצה ברבעון השני של השנה גדל ב-11% והסתכם ב-15.5 מיליון דולר. במחצית השנה רשמה דלתא רווח תפעולי של 30.4 מיליון דולר לעומת 25.5 מיליון דולר בתקופה מקבילה אשתקד, גידול של 19%.

הרווח הנקי המיוחס לבעלי מניות צמח ב-11% והסתכם ברבעון השני של השנה ב-9.7 מיליון דולר וב-18.5 מיליון דולר במחצית הראשונה של השנה – גידול של 20% לעומת תקופה מקבילה אשתקד. הגידול ברווח המיוחס לבעלי מניות נבע מגידול ברווח התפעולי שקוזז בחלקו על ידי גידול בהוצאות המימון.

החברה מדווחת כי חצתה את רף מיליארד דולר מכירות ב-12 החודשים שהסתיימו ביוני האחרון. החברה מעריכה כי בשנת 2014 יצמחו המכירות בשיעור של 7%-10% לעומת שנת 2013.

"זהו הרבעון ה-19 ברציפות שבו אנו מציגים גידול אורגני במכירות שנובע ממוצרים ממותגים, הלבשת ספורט ופעילות קמעונאית", מסר אייזיק דבח, מנכ"ל הקבוצה.
שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות