אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
וויקס מעלה תחזיות ל-2014: צופה הכנסות של 136-138 מיליון דולר צילום: נמרוד גליקמן

וויקס מעלה תחזיות ל-2014: צופה הכנסות של 136-138 מיליון דולר

החברה צופה הפסד נקי שנתי של 14-16 מיליון דולר - קטן במיליון דולר מהתחזית הקודמת. הכנסות וויקס ברבעון השני זינקו ב-82% ל-33.9 מיליון דולר

06.08.2014, 13:51 | ניר צליק

וויקסמעלה את תחזיותיה השנתיות בפעם השנייה ל-2014. החברה צופה כעת הכנסות של 136-138 מיליון דולר לעומת התחזית הקודמת להכנסות של 133-136 מיליון דולר.

החברה צופה לשנת 2014 כולה הפסד מתואם של 14-16 מיליון דולר  - קטן מהתחזית הקודמת של וויקס להפסד נקי מתואם של 15-17 מיליון דולר. התחזית הראשונית והמוקדמת עוד יותר היתה להפסד נקי מתואם של 22-24 מיליון דולר. oכום הגבייה צפויה להיות בטווח שבין 163 ל- 166 מיליון דולר. ערכים אלה משקפים צמיחה שנתית בטווח שבין 65% ל- 68%.

לרבעון השלישי צופה וויקס הכנסות של 35-36 מיליון דולר והפסד מתואם של 4-5 מיליון דולר.הגבייה צפויה להיות בטווח שבין 42 ל- 43 מיליון דולר. ערכים אלה משקפים צמיחה שנתית בטווח שבין 60% ל- 64%.

וויקס שינתה את הצורה בה היא מחשבת את הרווח המתואם, כאשר בעבר נהגה החברה שלא להכליל חלק מהרווח מהגבייה בשורה התחתונה. למעשה, וויקס גובה כסף באופן שנתי מלקוחותיה, אולם היא מכירה בהכנסות על בסיס חלוקה חודשית גם אם הכסף כולו כבר נמצא בבנק. בכך למעשה נוצר מצב שבו החברה כבר הכניסה את הכסף ורשמה עליו רווחים, אולם הם אינם מוכרים בצורה חשבונאית.

מנגד, את ההוצאות היא רושמת בצורה רבעונית או חודשית ונוצר פער בין ההוצאות לבין הרווח, כאשר שיטת החישוב החדשה אמורה לטפל בפער זה. למעשה, נתון הגבייה הוא המשמעותי בשורה העליונה מאחר והוא משקף את הכסף שגבתה החברה בפועל מהלקוחות בנקודות זמן מסויימת, כאשר רק חלק מההכנסות האלה מוכר בשורה העליונה.

את הרבעון השני סיימה וויקס עם גידול של 82% בהכנסות ל-33.9 מיליון דולר בהשוואה ל- 18.6 מיליון דולר ברבעון השני של 2013. ההפסד הנקי המתואם, הכולל שינוי בהכנסות הנדחות ושינוי בהוצאות מראש לרישום דומיינים, עמד על 4.1 מיליון דולר בהשוואה ל-300 אלף דולר ברבעון המקביל. הגבייה גדלה ב- 79% ל- 39.9 מיליון דולר בהשוואה ל- 22.2 מיליון דולר ברבעון השני של 2013.

אבישי אברהמי מנכ"ל אברהמי, צילום: נמרוד גליקמן אבישי אברהמי מנכ"ל אברהמי | צילום: נמרוד גליקמן אבישי אברהמי מנכ"ל אברהמי, צילום: נמרוד גליקמן

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות