אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
סכסוך עבודה בחברה לייצור ברזים בשיקגו: ההנהלה מגבילה הפסקת שירותים ל-6 דקות ביום צילום: שאטורסטוק

סכסוך עבודה בחברה לייצור ברזים בשיקגו: ההנהלה מגבילה הפסקת שירותים ל-6 דקות ביום

המדיניות הנוקשה נקבעה לאחר שהעובדים נהגו לבלות יותר מדי זמן בשירותים. החברה אף אימצה תוכנית תגמולים שמעניקה לעובדים כרטיס שי בשווי 20 דולר בחודש אם לא הלכו אפילו פעם אחת לשירותים במהלך המשמרת

11.08.2014, 19:25 | שירות כלכליסט
חברה לייצור ברזים משיקגו החלה להטיל עונשים משמעתיים על עובדים שמבלים יותר משש דקות ביום בהפסקת שירותים. החברה עוקבת אחר ההפסקות האלה באמצעות מערכת המחייבת העברת כרטיס עובד בכניסה לשירותים.

עונשים הוטלו כבר על 19 עובדים בחברת הכיורים WaterSaver Faucet, לאחר שהתברר כי חרגו מהמכסה של 30 דקות בשבוע להפסקות שירותים. העובדים הגישו תלונה למועצת יחסי העבודה הארצית.

העובדים מפגינים העובדים מפגינים העובדים מפגינים

החברה התקינה בתחילת השנה מערכת שמחייבת את העובדים להעביר כרטיס בכניסה לשירותים, כך שניתן יהיה לעקוב אחר הזמן שהם מבלים שם. "החברה יצרה טבלה עבור כל עובד שחבר באיגוד, והיא בודקת כמה זמן הוא נמצא בשירותים", סיפר ל-CNN ניק קרייטמן מאיגוד העובדים. "התקיימו פגישות בין העובדים ומנהלי כוח האדם, שבהן העובדים התבקשו להסביר מה הם עושים בשירותים".

בחברה טענו להגנתם כי המדיניות הנוקשה נקבעה לאחר שהעובדים נהגו לבלות יותר מדי זמן בשירותים על חשבון העבודה. לטענתו של בעל החברה, סטיב קרסטן, במאי הפסיד 120 שעות של ייצור בשל הזמן שמבלים העובדים בשירותים. "נקודת המבט שלנו היא שכולם יכולים לגשת לשירותים כשהם צריכים, אך מה שמפריע לנו זה שהיות ארוכות מדי וביקורים חוזרים ונשנים שגורמים להפסד של ייצור", הסביר את דעתו לשיקגו טריביון. החברה אף אימצה תכנית תגמולים שמעניקה לעובדים כרטיס שי בשווי 20 דולר בחודש אם לא הלכו אפילו פעם אחת לשירותים במהלך המשמרת. אולם, באיגוד מתעקשים כי מדיניות זו מהווה הפרה של פרטיות העובדים.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות