אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קריאייטיבי זה אפקטיבי: ריח בחירות באוויר

קריאייטיבי זה אפקטיבי: ריח בחירות באוויר

ב־2013 חיפש מותג הטיפוח לגברים AXE דרך להגביר את צריכת הדאודורנטים בארגנטינה. הדרך שבה הוא בחר לעשות זאת הפכה אותו למותג חצוף יותר, סקסי יותר וצעיר יותר.

12.08.2014, 08:28 | ניב חורש וזיו קורן

הלקוח: AXE, ארגנטינה | משרד הפרסום: Ponce Buenos Aires

ב־2013 חיפש מותג הטיפוח לגברים AXE דרך להגביר את צריכת הדאודורנטים בארגנטינה. כדי לעשות זאת הוא התחבר לטרנד ה"קוגריות" – המונח הטעון המתייחס לנשים מבוגרות שיוצאות עם גברים צעירים. AXE זיהה דילמה חדשה שהעסיקה את קהל הלקוחות הצעירים שלו, שמתלבטים אם עדיף לצאת עם בחורה צעירה או עם קוגרית מנוסה. התשובה של AXE - אתם לא חייבים לבחור. המותג פיתח שני דאודורנטים בריחות שונים, שנמכרו באריזה משותפת: ריח רענן שמושך נשים צעירות וריח בוגר ועמוק שמושך קוגריות.

מתוך קמפיין AXE מתוך קמפיין AXE מתוך קמפיין AXE

כדי להשיק את המהדורה המוגבלת, AXE יצא במהלך מקיף שמטרתו היתה להציף את הדילמה בקרב גברים צעירים ולאפשר להם לחוות את שתי החוויות בפרסומת אחת. המותג חילק עשרות אלפי משקפיים ייחודיות, בעלות עדשה כחולה ועדשה אדומה, והזמין את הקהל לצפות באמצעותם בסרטון הפרסומת.

בסרטון נראה בחור צעיר שנתקל בשתי בחורות, אחת צעירה ואחת מבוגרת, כאשר בשלב מסוים העלילה מתפצלת והצופה יכול לבחור עם איזו בחורה הוא רוצה להמשיך. הבחירה נעשית בצפייה דרך העדשה האדומה (דייט עם המבוגרת) או הכחולה (דייט עם הצעירה). גם במודעות ובשלטים של הקמפיין ניתן היה לצפות באמצעות המשקפיים הייחודיות ולראות רק את הבחורה בגיל המועדף עליך. AXE יצר גם מיניסייט שקרא לגברברי ארגנטינה לבחור בין בחורה צעירה לקוגרית, כאשר המנצחת תככב בשער המגזין פלייבוי בארגנטינה. המהלך יוצא הדופן הצליח להלהיב את קהל הגברים הצעירים, שרצו להצטייד במהדורה המוגבלת של AXE. הוא חיזק את התפיסה כי זהו מותג טיפוח ייחודי ושונה - חצוף יותר, סקסי יותר וצעיר יותר.

הכותבים הם מנכ"לים משותפים בראובני פרידן IPG

בשורה התחתונה:

  • AXE הפך למותג הדאודורנטים הנמכר בארגנטינה
  • זינוק של 100% בנתח, מעל היעד

תגיות