אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

לראשונה - רובוט מבצע את שירות החדרים במלון

לאחר שתתקבל הזמנה טלפונית, יועמסו המגשים על הרובוט והוא יעלה אותם לקומה הנכונה, ימתין מחוץ לחדר ויתקשר לאורחים כדי לעדכן אותם שההזמנה מוכנה. והיכן ניתן לקבל את הפינוק?

14.08.2014, 13:52 | שירות כלכליסט
מלון אלופט בקופרטינו, קליפורניה, השוכן ממול למטה של אפל, שכר עובד חדש שלא זקוק למגורים ולא מפעיל את הראש, מדווח הניו יורק טיימס. מדובר ברובוט שנקרא בוטלר - שילוב בין המילים באטלר (משרת אישי) ורובוט.

מכונת האירוח הזו תתחיל את עבודתה במלון ב-20 באוגוסט, אז תספק את הזמנות שירות החדרים של האורחים. עובד אנושי יעמיס את המגשים בהתאם להזמנות, ובוטלר יעלה אותם לקומה הנכונה, ימתין מחוץ לחדר ויתקשר לאורחים כדי לעדכן אותם שההזמנה מוכנה.

ימתין מחוץ לחדר, צילום: savioke.com ימתין מחוץ לחדר | צילום: savioke.com ימתין מחוץ לחדר, צילום: savioke.com

החיישנים של בוטלר יכולים לזהות מתי נפתחת דלת החדר, ואז הוא יפתח את תא האחסון שלו כך שהאורחים יוכלו לשלוף משם את הפריטים שלהם. לאחר שהאורחים יאשרו שקיבלו כל מה שהזמינו, הם אמורים לפנות לתצוגת מסך המגע של הרובוט ולדרג את האינטראקציה בסולם מ-1 עד 5.

רשת המלונות אלופט נוטה להפוך את הסניף שלה בקופרטינו למעבדת ניסוי לבדיקת טכנולוגיות שאמורות לשפר את החוויה של הלקוחות. בעבר הם בדקו מערכת להעברת מוזיקה ותכנים מהמכשירים האלקטרוניים של האורחים למסכי הטלוויזיה בחדרים, וטכנולוגיה שאפשרה לפתוח את דלת החדר בעזרת מכשיר הסמארטפון.

סטארט-אפ הרובוטיקה Savioke, ניצל את החשיבה המתקדמת של המלון כדי להציע למנהלים את רעיון הרובוט המשרת.

יעבוד ברשת המלונות אלופט, צילום: savioke.com יעבוד ברשת המלונות אלופט | צילום: savioke.com יעבוד ברשת המלונות אלופט, צילום: savioke.com

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות