אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הכנסות ה-NBA מחסויות: 679 מיליון דולר צילום: איי פי

הכנסות ה-NBA מחסויות: 679 מיליון דולר

ההכנסות של ה-NBA ו-30 הקבוצות שלה מחוזי ספונסרשיפ הסתכמו בעונת 2013-14 ב-679 מיליון דולר, עלייה של 5.7% מהשנה קודם לכן. ומי המפרסמים המובילים?

18.08.2014, 13:19 | שירות כלכליסט

ההכנסות של ה-NBA ו-30 הקבוצות שלה מחוזי ספונסרשיפ הסתכמו בעונת 2013-14 ב-679 מיליון דולר, עלייה של 5.7% מהשנה קודם לכן, כך לפי חברת IEG.

קראו עוד בכלכליסט

אנדרו וויגינס הרוקי משתתף בפרסומת. העלייה בהכנסות נבעה בחלקה מארבע עסקאות חדשות ברמת הליגה: דיאג אנדרו וויגינס הרוקי משתתף בפרסומת. העלייה בהכנסות נבעה בחלקה מארבע עסקאות חדשות ברמת הליגה: דיאג'ו, פוט לוקר, Kumho Tire וסמסונג. ענקית האלקטרוניקה חתמה על הסכם בשווי 100 מיליון דולר עם ליגת הכדורסל | צילום: איי פי אנדרו וויגינס הרוקי משתתף בפרסומת. העלייה בהכנסות נבעה בחלקה מארבע עסקאות חדשות ברמת הליגה: דיאג

העלייה בהכנסות נבעה בחלקה מארבע עסקאות חדשות ברמת הליגה: דיאג'ו, פוט לוקר, Kumho Tire וסמסונג. ענקית האלקטרוניקה חתמה על הסכם בשווי 100 מיליון דולר עם ליגת הכדורסל.

העלייה השנתית בהוצאות גבוהה מהתחזית שציפתה לצמיחה של 4.9% בקטגוריית הספורט ועלייה של 4.3% בתעשיית הספונסרשיפ הכוללת. אנהויזר-בוש היא הספונסרית הפעילה ביותר בליגה. 84% מהחוזים עם שותף בתעשיית משקאות הבירה היו עם החברה. סטייט פארם היא הספונסרית השנייה פעילה ביותר (77%) וגייטורייד (68%) שלישית.

במונחים של סקטורים, יצרניות מכוניות וחברות ביטוח הן הקטגוריות הפעילות ביותר ב-NBA. חברות בירה, בנקים וטלקומוניקציה סוגרות את החמישייה הפותחת של הקטגוריות הפעילות ביותר.

לחברות רכב וביטוח יש סיכוי בגבוה פי 5.4 להיות ספונסריות ב-NBA לעומת שאר התחומים. בוסטון סלטיקס, ברוקלין נטס, שיקגו בולס, דאלאס מאבריקס, לוס אנג'לס לייקרס וניו יורק ניקס, הן הקבוצות בעלות ההכנסה הגבוהה ביותר מחוזי ספונסרשייפ. אוקלהומה סיטי ת'אנדר נכנסה גם כן לרשימה על אף שהיא מייצגת שוק קטן.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות