אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
"תמים עם נגיעות אורבניות" צילום: עמית שעל

"תמים עם נגיעות אורבניות"

יואב מאיר ("פרויקט מסלול") משיק עם יערית שמר את המותג המקוון Gifted, שמתמחה בטוטאל לוק לילדות. "באופנת בנים אין מספיק עניין", הוא אומר

20.08.2014, 14:47 | רעות ברנע

"אנחנו מתייחסים ברצינות לילדות וגם לאמהות", אומר מעצב האופנה יואב מאיר. "אנחנו לא רוצים לכפות על הילדות את הוורוד המובן מאליו, אלא לגרום להן להיפתח לדברים נוספים". מאיר (32), בין הדמויות הצבעוניות בעולם האופנה הישראלי בימים אלה, זכור בעיקר מהתוכנית "פרויקט מסלול" ומשלל פינות האופנה בתוכניות האירוח שבהן השתתף. בימים אלה הוא מעצב קו גופיות לגברים ובמקביל משיק את Gifted - חנות בגדים מקוונת לילדות שהקים עם יערית שמר, חברת ילדות שלו (giftedonline.co.il).

יואב מאיר ויערית שמר. "לא כל אמא יכולה להיות סטייליסטית" , צילום: עמית שעל יואב מאיר ויערית שמר. "לא כל אמא יכולה להיות סטייליסטית" | צילום: עמית שעל יואב מאיר ויערית שמר. "לא כל אמא יכולה להיות סטייליסטית" , צילום: עמית שעל

 

הכל במקום אחד

"אצלי הכל התחיל מצורך אישי", מסבירה שמר (32), אשת עסקים ואם לשתיים. "היה לי אירוע, ומצאתי את עצמי מתרוצצת כדי להרכיב לוק שלם לבת שלי. תהיתי למה התהליך לא יכול להיות פשוט יותר, למה אי אפשר לקנות הכל במקום אחד? כשהזמן קצוב כל כך, איך זה שאין מקום שמציע לוק אופנתי ומגניב? לא כל אמא יכולה להיות סטייליסטית".

איך נולד שיתוף הפעולה ביניכם?

"למדנו יחד בתיכון", מספרת שמר, "ונפגשנו אחרי שנים בחתונה של חבר. אני הייתי כבר צעד אחד בתוך המיזם, אבל הבנתי שאני לא רוצה להעסיק מעצב אלא למצוא שותף, מישהו שייתן את הטון האופנתי. הצעתי ליואב, הוא אמר שיחשוב על זה, ואני התאפקתי 48 שעות, כי ידעתי שאם זה קורה - זו חתונה קתולית".

"בהתחלה שיחקתי אותה קשה להשגה", מודה מאיר, "אף שהיה לי ברור שאני רוצה בזה. חיפשתי מקום שבו אוכל לעסוק רק בעיצוב ובסטייל, בעוד מישהו אחר מטפל בכל השאר. כסטודנט בשנקר עשיתי סטאז' בהוניגמן קידס, ואחרי הלימודים עיצבתי שנה לילדות חרדיות, כך שהתחום היה חדש לי, אבל לא לגמרי זר".

לוק פורצלן. כל הפריטים ב־265 שקל לוק פורצלן. כל הפריטים ב־265 שקל לוק פורצלן. כל הפריטים ב־265 שקל

 

במה אתם שונים מכל רשת אחרת לבגדי ילדים?

מאיר: "כחלק מעולם האופנה אני מודע לטרנדים, וחשוב לי ליישר קו מבחינה עולמית. הקו הוא קלאסי ותמים עם נגיעות של פופ ואורבניות, והערך המוסף העיקרי הוא הסטיילינג. המוצרים משלימים טוטאל לוק - כזה שאני בונה מא' עד ת'. את הסגנונות חילקנו לשלוש דמויות: סטיילי, דמות בעלת סגנון מתוק יותר; טרנדי, לנועזות יותר; ופאשניסטה, החגיגית יותר. אם הטוטאל לוק לא נראה לאמא, היא יכולה להיכנס לדמות ולהרכיב שילובים משלה".

האתר הושק לפני כשלושה שבועות, והשיטוט בו ידידותי מאוד. הממשק נגיש, צבעוני ופשוט, ומנוע החיפוש מאפשר חיפוש פריטים באמצעות קטגוריות של גיל (מ־0 עד 8), צבע, סגנון, מחיר (בטווח של 20–300 שקל) ועוד. כשמרחפים עם העכבר על תמונת הפריט היא מתחלפת לאחרת, שבה הוא נראה מצדו האחר, או לתצלום שלו על ילדה.

למה למכור רק אונליין?

שמר: "אני חושבת מהמקום הפיננסי. אנחנו רוצים 'לעוף' עם האינטרנט ולפתח את נושא השיווק המקוון. התהליכים כך קצרים הרבה יותר ומאפשרים לצאת לחו"ל באופן די מיידי. בקרוב תהיה גם אפליקציה מגניבה לילדות שהיא גם משחק. היו לנו הצעות למכור בחנויות, ואנחנו לא עונים ב'לא' מוחלט, אבל מבחינה אסטרטגית אנחנו מתמקדים כרגע באתר. אני חושבת כאמא, ולי נוח יותר להזמין ברשת מאשר לסחוב את הבת שלי לקניות. כל דגם מדוד ואפשר לראות מידות אורך ורוחב, המשלוחים הם בחינם לסניף הדואר הקרוב או משלוח עד הבית בהזמנה של יותר מ־299 שקל. גם ההחלפות וההחזרות הן בחינם - עם המשלוח מגיעה מדבקת גוביינא, שאותה מדביקים על המארז ושולחים חזרה. מעבר לזה, שירות הלקוחות שלנו מתקשר לכל לקוח אחרי שההזמנה מגיעה, כדי לוודא שהכל הגיע וכולם מרוצים".

האריזה היא משחק

גם האריזה שבה המשלוח מגיע היא חלק מהקונספט של Gifted. "הקופסה היא בעצם משחק", מסבירה שמר. "הילדה יכולה לצבוע את הדמויות שעליה, ולכן מצורפת חפיסה של צבעי שמן".

ומה עם בנים?

מאיר: "לבנים יש מקסימום כובע או בנדנה, כי באופנת בנים אין מספיק עניין. אי אפשר לייצר מזה שפע".

שמר: "חשבנו על בנים, אבל כיוון שהקונספט העיקרי הוא הטוטאל לוק, זה בעייתי. זה כמו ברבי: יש אלפי בובות ברבי, אבל רק בובות מעטות של קן. אז החלטנו להתמקד בבנות".

תגיות