אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
פז מסכמת רבעון: מכירות YELLOW פיצו על הירידה במחירי הדלק צילום: יריב כץ

פז מסכמת רבעון: מכירות YELLOW פיצו על הירידה במחירי הדלק

ההכנסות ברבעון השני של 2014 ירדו ב-1.9% ל-4.6 מיליארד שקל; הרווח התפעולי זינק ב-53% ל-135 מיליון שקל

20.08.2014, 18:38 | אורן פרוינד

חברת פז, מפעילת תחנות הדלק ורשת חנויות הנוחות YELLOW של צדיק בינו, דיווחה היום (ד') על עלייה של 53% ברווח התפעולי לסכום של 135 מיליון שקל. העלייה ברווח התפעולי נרשמה למרות ירידה של 1.9% בהכנסות שהסתכמו בכ-4.6 מיליארד שקל, ירידה שנבעה מהירידה ממחירי הדלק.

בשורה תחתונה רשמה פז עלייה של 128% ברווח הנקי לרבעון השני שהסתכם בכ-80 מיליון שקל. העלייה ברווח הנקי מיוחסת לעלייה ברווחיות בבתי הזיקוק של פז ועלייה במכירות של רשת חנויות YELLOW.

צדיק בינו, צילום: עמית שעל   צדיק בינו | צילום: עמית שעל צדיק בינו, צילום: עמית שעל

מחזור המכירות של חנויות Yellow הסתכם ברבעון השני ב כ-191 מיליון שקל - עלייה של כ-4% בכלל החנויות לעומת הרבעון המקביל. הרווח התפעולי המדווח של החטיבה הסתכם ב-101 מיליוני שקל, בדומה לרבעון המקביל אשתקד.

מנכ"ל פז, יונה פוגל, התייחס הבוקר לדו"חות: "פז מסכמת רבעון טוב הנובע משיפור בתוצאות חטיבת הזיקוק הודות להשקעתנו בבית הזיקוק ושיפור במרווחי הזיקוק. כמו כן, למרות הפעילות המואטת במשק שפגעה בענף הקמעונאות כולו, פז הגדילה את רווחיה תוך המשך ביצוע הליכי התייעלות ואופטימיזציה. החברה שמרה על רמת הוצאות קבועה תוך גידול בהכנסות ואנו משקיעים בשיפור השירות והענקת ערכים מוספים ללקוחות".

תגיות