אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אימון אישי: תרגול רטוב צילום: נמרוד גליקמן

אימון אישי: תרגול רטוב

יוגה, פילאטיס וגם קצת פלדנקרייז ומחול - וכל זה על סאפ בים

26.08.2014, 09:22 | רעות ברנע
אם אתם מתרגלים יוגה או פילאטיס, לבטח כבר נתקלתם בשילובים בין השניים. אבל במים?

שיעור חדש יאפשר לכם לעשות זאת, תוך שילוב שתי השיטות עם אלמנטים ממחול ומפלדנקרייז - וכל זה על סאפ, גלשן העמידה והחתירה בעל המשוט האחד. "השילוב הזה החל בהוואי", מספרת איירין קליין כהן, מדריכת השיעור, "והוא מיועד הן לאנשים שרוצים להתחיל לחתור על סאפ וצריך לחזק להם את הביטחון במים, והן לכאלה שרוצים להתאוורר משיעורי הסטודיו ומחפשים משהו מאתגר יותר".

השיעור, בן שעה וחצי, מתחיל בלגונה קטנה ובה מים רדודים בתרגילי חימום ומתיחות. בהמשך נכנסים למים ומבצעים תרגילי חתירה, יוגה ופילאטיס על הסאפ — חלקם בעזרת כדורים, גומיות ואביזרים אחרים שמביאה קליין כהן. תרגילי העמידה, הישיבה והבטן הם בעצימות גדולה מהרגיל "בגלל הצורך לשמור על שיווי משקל במים", היא מסבירה, וממליצה להגיע עם ניסיון כלשהו בתרגול יוגה או בפילאטיס.

תרגול במים רדודים. רצוי להגיע אחרי התנסות בסיסית ביוגה או פילאטיס , צילום: נמרוד גליקמן תרגול במים רדודים. רצוי להגיע אחרי התנסות בסיסית ביוגה או פילאטיס | צילום: נמרוד גליקמן תרגול במים רדודים. רצוי להגיע אחרי התנסות בסיסית ביוגה או פילאטיס , צילום: נמרוד גליקמן

השיעור מתקיים בקבוצות של עד שבעה מתאמנים (לרוב מתאמנות), ומלווה אותם מדריך גלישה נוסף.

פרטים: 60 שקל לשיעור ניסיון, 400 שקל לכרטיסייה של חמישה שיעורים. מועדון סרף סנטר, חוף פולג. surfcenterpoleg.com, 054-7778794 או 054-5539878.

מד קלוריות: ב־90 דקות שורפים עד 600 קלוריות
שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות