צילום: צפריר אביוב, תומריקו
ויקטורי: זינוק של 18% במכירות ל-426.4 מיליון ש' במחצית הראשונה
רשמה עליה של 7.2% ברווח הנקי שהסתכם ב-9.8 מליון שקל. העלייה במכירות ונרשמה בעוד כלל שוק המזון חווה ירידה של 1.7% במכירות
27.08.2014, 18:24 | נורית קדוש
מהלכי התרחבות הובילו לעלייה חדה בשיעור של 18% במכירות רשת ויקטורי, שהסתכמו במחצית הראשונה ב-426.4 מיליון שקל. העלייה במכירות ויקטורי נרשמה בעוד כלל שוק המזון חווה ירידה של 1.7% במכירות. בנטרול פתיחת החנויות החדשות, בנטרול תרומת החנויות החדשות, רשמה הרשת סטגנציה במכירות.
הרחבת הרשת תרמה לשיפור כח הקניה של ויקטורי, אשר בא לידי ביטוי בעליה של 19.4% ברווח הגולמי שהסתכם ב-97.7 מליון שקל. גם הרווחיות הגולמית עלתה בשיעור קל ל-22.9% מהמכירות.
קראו עוד בכלכליסט
מתחילת מבצע "צוק איתן" ועד לסיומו, עלו מכירות הרשת מחנויות זהות גדלו בכ-4% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. כלל הכנסות בתקופה האמורה עלו בכ-35% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
לא התפרסמו תגובות לכתיבת תגובה