אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
רבוע כחול של דודי ויסמן הפסידה 60 מיליון שקל במחצית הראשונה של 2014 צילום: אוראל כהן

רבוע כחול של דודי ויסמן הפסידה 60 מיליון שקל במחצית הראשונה של 2014

בהשוואה להפסד של 97.5 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד; דוחות חלשים למגה שנפגעה מהירידה בצריכה הפרטית - רשמה ירידה של 41% ברווח התפעולי ל-20.7 מיליון שקל

27.08.2014, 21:01 | שי סלינס

קבוצת אלון רבוע כחול המחזיקה ברשת השיווק מגה דיווחה הערב (ד') על תוצאותיה לרבעון השני ולמחצית השנה הראשונה של 2014 והציגה הפסד המיוחס לבעלי המניות השתי התקופות.

ההכנסות של מגה הסתכמו ברבעון השני ב-1.42 מיליארד שקל, לעומת 1.46 מיליארד שקל אשתקד - ירידה של 2.5%. עיקר הקיטון נבע מהתגברות התחרות וקיטון בצריכה והסבת סניפים לרשת You אשר במהלך הסבתם היו סגורים וקוזז בחלקו מעיתוי החג שחל השנה ברבעון השני ואשתקד חל ברבעון הראשון.

מוטי קרן, מנכ"ל מגה, צילום: ענר גרין מוטי קרן, מנכ"ל מגה | צילום: ענר גרין מוטי קרן, מנכ"ל מגה, צילום: ענר גרין

במחצית השנה הראשונה של 2014 הסתכמו ההכנסות של מגה ב-2.73 מיליארד שקל, לעומת הכנסות של 2.93 מיליארד שקל אשתקד. בדומה לתוצאות הרבעון השני הקיטון של 6.7% במכירות נבע בעיקר הקיטון במכירות נבע בעיקר מקיטון בשטחי המכירה כתוצאה מסגירת סניפים והקטנת שטחי מכירה, מהסבת 12 סניפים לרשת YOU אשר במהלך הסבתם היו סגורים בחלקם, מהגברת התחרות ומקיטון בצריכה הפרטית.

הרווח התפעולי ברבעון השני הסתכם ב-17 מיליון שקל, בהשוואה לרווח תפעולי של 23.1 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד ורווח תפעולי של 3.7 מיליון שקל ברבעון הראשן של 2014. הרווח התפעולי בחצי השנה הראשונה ירד ב-41% והסתכם ב-20.7 מיליון שקל.

 

מבחינת קבוצת אלון, ההפסד ברבעון השני הסתכם ב-28.8 מיליון שקל, לעומת הפסד של 53.8 מיליון שקל ברבעון השני של 2013. במחצית השנה הראשונה הפסידה הקבוצה 60 מיליון שקל, לעומת הפסד של 97.5 מיליון שקל.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות

11 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
הצרכן הישראלי כבר לא פראייר
הצרכנים מצביעים ברגליים מחירים בשמיים מוצרים בסיסיים חסרים מקררי תוצרת החלב מסריחים ומבולגנים הצרכן רואה ומרגיש בכיס כבר לא מאמין לכל הפרסומים הורדנו מחירים וכו׳ ג׳חנון חמסי במגה 17.90 אותו מוצר ברמי לוי 14.90 על מה ולמה מוצר עם יצור זול ביותר בקיצור זו התוצאה ורק ההתחלה.
דניאל , רמת גן  |  27.08.14
לכל התגובות