אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
המהפך של אברקרומבי: בגדים בלי הלוגו צילום: בלומברג

המהפך של אברקרומבי: בגדים בלי הלוגו

על המהלך המהפכני החליטה החברה לאחר שהבינה כי בני נוער, שבעבר נהרו אחרי מותגים, מעדיפים עתה בגדים זולים יותר

30.08.2014, 23:35 | שירות כלכליסט

יצרנית אופנת הצעירים האמריקאית אברקרומבי אנד פיץ' תסיר את הלוגואים הבולטים מבגדיה החל באביב הקרוב, אם כי בשלב ראשון רק בצפון אמריקה — כך דיווח בסוף השבוע ה"וול סטריט ג'ורנל".

על המהלך המהפכני החליטה החברה לאחר שהבינה כי בני נוער, שבעבר נהרו אחרי מותגים, רוכשים עתה בגדים זולים יותר ללא לוגואים ומעדיפים להרכיב לוק עצמאי משלהם. השינוי בהרגלי הצריכה פגע ביכולת התמחור של אברקרומבי וכמובן גם בהיקף המכירות.

אברקרומבי אברקרומבי אברקרומבי

"בעונת האביב הבאה אנחנו מתכננים להוריד את נוכחות הלוגו בצפון אמריקה לאפס כמעט", אמר בשיחת ועידה מנכ"ל החברה מייק ג'פריז, עם פרסום דו"חות אברקרומבי לרבעון השני ביום חמישי.

אברקרומבי דיווחה כי מכירות המותג צנחו ב־6% לעומת הרבעון המקביל אשתקד ל־891 מיליון דולר. אף שהרווח הנקי עלה ל־12.9 מיליון דולר מ־11.4 מיליון דולר ברבעון המקביל בעקבות קיצוץ בעלויות, התוצאות הדאיגו משקיעים והמניה רשמה ירידה של 4.84% עם סגירת המסחר בוול סטריט, ל־41.87 דולר.

הפגיעה באברקרומבי, שמתכננת לסגור 60 סניפים בארה"ב, נרשמה בעקבות התחזקותן של רשתות כמו M&H ופוראוור 21, המוכרות זוג מכנסי ג'ינס בפחות מ־8 דולר.

תגיות