אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מנכ"ל אינטל: חברות האופנה יקפצו על עגלת המחשוב הלביש

מנכ"ל אינטל: חברות האופנה יקפצו על עגלת המחשוב הלביש

לדברי בריאן קרזניץ', מערכי החיישנים שפיתחה ענקית השבבים ישולבו בעתיד הקרוב בשורה ארוכה של מוצרי מחשוב לביש - מחולצות ועד מחרוזות וצמידי קרסול. בנוסף, הודיע שהחברה תשיק צמיד חכם משלה עד סוף השנה

01.09.2014, 11:47 | נמרוד צוק
כיצד נראה החזון של מנכ"ל אינטל לעתיד המחשוב הלביש? פחות מוצרים בפורמט המוכר של שעונים וצמידים חכמים - ויותר כיוונים חדשים שייקחו את הטכנולוגיות שהחברה פיתחה אל תצורות מוצר חדשות. כך חשף אתמול בריאן קרזניץ' בארוחת ערב אליה הוזמנו שורה של עיתונאי טכנולוגיה.

קראו עוד בכלכליסט

"יש לנו טכנולוגיות Back End נהדרות ומערך רחב של חיישנים, ואת כל הדברים הללו ניתן לשלב כמעט בכל סוג של התקן. אני לא רוצה להיות בביזנס של ייצור מוצרים ללקוח הסופי - אנחנו תמיד מגיעים להצלחות הגדולות שלנו דרך שיתופי פעולה עם חברות אחרות", הסביר.

פלטפורמת קווארק, מעבדי אינטל למחשוב לביש פלטפורמת קווארק, מעבדי אינטל למחשוב לביש פלטפורמת קווארק, מעבדי אינטל למחשוב לביש

בניגוד לעבר, שיתופי הפעולה שהחברה מחפשת אינם רק עם חברות מתחומי המחשוב והאלקטרוניקה, אלא גם עם יצרניות אופנה. בשבוע הקרוב צפויים כמה מהם להיחשף, במהלך שבוע האופנה של ניו יורק, אחד האירועים המרכזיים של תעשיית האופנה, הביגוד והאביזרים. המוצרים שיוצגו, הבטיח קרזניץ', ייראו יותר כמו פריטי לבוש סטנדרטיים ופחות כמו סוגי המחשבים הלבישים שראינו עד כה. "שעונים הם סוג של פריט לבוש, והם לא שונים מהותית מכל סוג אחר של אביזר אופנה", רמז. בין המוצרים החדשים שמשתמשים בטכנולוגיות החברה עשויים להיות גם תכשיטים כמו מחרוזות או צמידי קרסול, שינסו ליצור עניין בקרב קהל נשי.

קרזניץ' הסביר את הסיבות להחלטה של אינטל לרכוש את יצרנית הצמידים החכמים Basis, אותה קנתה תמורת כ-100 מיליון דולר במרץ האחרון: "טכנולוגיית החיישנים במוצר שהם פיתחו היא עילאית. כמות המידע שהחומרה שלהם מייצרת, ביחס לכל מוצר מקביל אחר שקיים היום בשוק, היא פנטסטית", הוא אמר. קרזניץ' חשף כי אינטל תוציא גרסה חדשה של הצמיד עד סוף השנה.

אינטל איננה החברה היחידה שמנסה לחבר עכשיו בין עולם האופנה לבין תחום המחשוב הלביש - בשבוע שעבר חשף המעצב ראלף לורן סדרה חדשה של חולצות חכמות לספורטאים, שפותחו יחד עם חברת Omsignal הקנדית. החולצות נוסו לראשונה באופן פומבי באליפות ארה"ב הפתוחה בטניס, לקראת השקה בשנה הבאה.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות