אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אחרי אתגר דלי הקרח: קבלו את גירסת החיתולים

עינב אדיב ברר, מנכ"לית חיתולי בייביסיטר, החליטה לאתגר את המתחרים ושפכה ליטר מים וקרח על חיתולים מתוצרת החברה. האם המנכ"לים האחרים ייענו לאתגר? צפו בסרטון

01.09.2014, 18:22 | כתב כלכליסט

בעקבות אתגר דלי הקרח להעלאת המודעות למחלת ה-ALS קבלו את הפרשנות של מנכ"לית חיתולי Babysitter, עינב אדיב ברר, שמאתגרת את מנכ"לי האגיס ופמפרס. בסרטון שעלה לעמוד הבית של החברה שופכת המנכ"לית ליטר מים וקרח על חיתול Babysitter וזאת כדי להראות את כושר העמידה שלו בפני נוזלים רבים.

לאחר מכן פנתה ישירות למנכ"לי החברות המתחרות לפעול כמותה ולהציג את התוצאות לציבור.

שוק החיתולים הישראלי המגלגל כ-600 מיליון שקל ידוע כאחד השווקים התחרותיים ביותר בישראל, במסגרתו כל חברה נלחמת על הצרכנים בטוענה שהחיתולים שלה הם הטובים ביותר. 

כל מה שנותר הוא להמתין ולראות הוא אם מנכ"לי החברות המתחרות ייענו לאתגר.

תגיות