אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קדס מכוונת גבוה צילום: יריב כץ

בלעדי לכלכליסט

קדס מכוונת גבוה

רשת אופנת הילדים שבבעלות משה זילברשטיין יוצאת בפיילוט להקמת רשת עצמאית לצעירות

11.09.2014, 10:24 | אורנה יפת
מותג אופנת הילדים קדס מתרחב לקטגוריות חדשות: "לכלכליסט" נודע כי חברת לירם, בעלת רשת חנויות קדס קידס המחזיקה גם בזיכיון לייצור המותג קדס באמצעות חברת סקאל אינטרנשיונל, תחל בשנת 2015 בפיילוט לפתיחת רשת עצמאית המיועדת לצעירות בגילי 30–14. בכוונת לירם שבבעלות משה זילברשטיין להקים בשלב ראשון שתי חנויות של הרשת החדשה, כאשר בתוך כמה שנים אמורה הרשת לכלול 15–18 חנויות עצמאיות.

משה זילברשטיין מנכ"ל קדס קידס, צילום: יריב כץ משה זילברשטיין מנכ"ל קדס קידס | צילום: יריב כץ משה זילברשטיין מנכ"ל קדס קידס, צילום: יריב כץ

במקביל לפתיחת הרשת החדשה תרחיב קדס קידס את פעילותה בתחום אופנת הילדים. בין היתר, תתחיל החברה לשווק מארזים לתינוקות, ותחזור לשווק בישראל את מותג הנעליים קדס. בניסיון להתמודד עם התחרות הגוברת בשוק הקמעונאות תשנה לירם את קונספט החנויות של קדס קידס ותרחיב את גודל החנויות מ־70 מ"ר בממוצע ל־200–150 מ"ר. בשנה הבאה ייפתחו שתי חנויות ראשונות לפי הקונספט החדש במרכז ביג אשדוד ובקניון איילון ברמת גן.

קדס קידס כוללת 62 חנויות, ובשנת 2013 עמד מחזור המכירות שלה על 130 מיליון שקל. במקביל משווקת קדס את המותג ב־120 נקודות מכירה סיטונאיות. לירם מחזיקה בזיכיון לפיתוח ועיצוב המותג בארץ, ולא מייבאת אותו מחו"ל.

תגיות