אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
תקציב הביגוד של עורכת ווג אנה וינטור גבוה משכר עורכיה הבכירים צילום: אימג'בנק, Gettyimages

תקציב הביגוד של עורכת ווג אנה וינטור גבוה משכר עורכיה הבכירים

וינטור מקבלת בשנה 200 אלף דולר המיועדים לרכישת ביגוד לעבודה. עורך בכיר מרוויח כ-99 אלף דולר ועורך בכיר באינטרנט כ-88 אלף דולר. תקציב ההלבשה מצטרף לשכרה של וינטור השנתי - 2 מיליון דולר

14.09.2014, 19:38 | שירות כלכליסט

אנה וינטור, העורכת הוותיקה של מגזין ווג האמריקאי, מבלה את הימים האחרונים כשהיא צופה מהשורות הראשונות בשלל התצוגות של שבוע האופנה בניו יורק, אך וינטור לא מתרכזת רק בחיפוש אחר המראות הבאים שתציג על גבי המגזין שהיא עורכת, אלא קרוב לוודאי שהיא עסוקה בשופינג לעצמה.

על פי דיווח ב"ניו יורק טיימס", וינטור מקבלת בשנה 200 אלף דולר המיועדים לרכישת בגדים שתוכל ללבוש לעבודה. תקציב ההלבשה של וינטור הוא מרשים אף יותר אם משווים אותו לשכר הרגיל של עובדים אחרים בקונדה נסט – חברת ההוצאה לאור שאחראית על מגזינים כמו ווג, W, גלמור, GQ, ארכיטקטואל דייג'סט ועוד רבים אחרים. לפי הנתונים שפורסמו באתר הקריירה GlassDoor, מנהל קריאייטיב בתאגיד – העמדה השנייה הבכירה – מרוויח 163,333 דולר.

אנה וינטור עורכת מגזין ווג בשבוע האופנה בלונדון, צילום: איי פי אנה וינטור עורכת מגזין ווג בשבוע האופנה בלונדון | צילום: איי פי אנה וינטור עורכת מגזין ווג בשבוע האופנה בלונדון, צילום: איי פי

הפערים רק הולכים וגדלים כשיורדים בסולם הדרגות:

  • עורך בכיר מרוויח 98,733 דולר, בעוד שעורך בכיר באינטרנט מסתפק ב-87,840 דולר.
  • עורך באינטרנט: 73,932 דולר.
  • עורך: 53,833 דולר.
  • יועץ אופנה: 38 אלף דולר.
  • עוזר עורך: 34,781 דולר.

תקציב ההלבשה מצטרף לסכום של 2 מיליון דולר, שעל פי הדיווחים וינטור מרוויחה בשנה. השווי של העורכת, שהיוותה את ההשראה לדמותה של מריל סטריפ בשטן לובשת פראדה, נאמד כעת על 35 מיליון דולר. להגנתה של וינטור (64) ייאמר כי היא מונתה בשנה שעברה גם לתפקיד המנהלת האמנותית של קונדה נסט, והיא משמשת בתפקידה הבכיר בווג מאז 1988.

תגיות