אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
החל שיווק ג'יפ צ'רוקי החדש בישראל צילום: יצרן

החל שיווק ג'יפ צ'רוקי החדש בישראל

הצ'רוקי ישווק בגרסה המצוידת במנוע בנפח 3.2 ליטרים. רק בחלק מהגרסאות הצ'רוקי יצויד גם בהילוך כוח. המחירים: 320-270 אלף שקל

15.09.2014, 12:57 | תומר הדר

מכשירי תנועה, יבואנית קרייזלר, החלה בשיווק ג'יפ צ'רוקי החדש בישראל.

הצ'רוקי החדש, שתוכנן לאחר האיחוד בין קרייזלר ופיאט, מבוסס על פלטפורמה המשותפת בין היתר גם לדודג' דארט ולאלפא רומיאו ג'ולייטה. בדומה לדורות הקודמים של הצ'רוקי, גם המודל החדש אינו מצויד בשלדת סולם חסונה, המיועדת לנסיעה בשטח קשה, אלא בשלדה אחודה, כנהוג במכוניות נוסעים.

הצ'רוקי ישווק בישראל בגרסה המצוידת במנוע בנפח 3.2 ליטרים, המפיק 271 כוחות סוס, המאשר לצ'רוקי לזנק מ0 ל-100 קמ"ש בתוך 7.6 שניות ועד למהירות מרבית של 209 קמ"ש.

ג ג'יפ צ'רוקי החדש | צילום: יצרן ג

הצ'רוקי ישווק בישראל בשלוש רמות גימור, אלא שבניגוד לדורותיו הקודמים של הצ'רוקי, שיועדו ברובם לנסיעה בשטח קשה, בדגם החדש תוצע אמנם מערכת הנעה כפולה בכל הגרסאות, אך רק בחלק מהן הצ'רוקי גם יצויד בהילוך כוח, כלומר מערכת המאפשרת נסיעה בשטח טרשי קשה.

מחיר הצ'רוקי יחל ב-270 אלף שקל עבור הגרסה הבסיסית, LONGITUDE. גרסת הביניים, LIMITED מצוידת גם בהילוך כוח ובקת ירידה במדרון ואילו הגרסה הבכירה, TRAIL HAWK, שעולה 320 אלף שקל מצוידת גם במערכת אלקטרונית המכוונת את בקרת המשיכה לנסיעה בשטח טרשי.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות



5 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
לכל הקשקשנים לפני
תכנסו לאתר גיפ בארצות הברית תבחרו את גיפ צירוקי בגירסת לימיטד תוסיפו לו מנוע 3.2, 4X4 , גג נפתח שהם לא כלולים במחיר הבסיסי בארהב ותגיעו ל34 אלף דולר תוסיפו את עלויות המשלוח והביטוח והמחיר כבר יהיה דומה למה שנמכר בישראל היבואן מרויח הרבה אבל לא כל כך הרבה
דן  |  16.09.14
3.
אופציה נפלאה לייבוא אישי לאור מחיר מופקע במיוחד
בארה"ב דגם הלימטד עם הילוך כח עולה 26,500 דולר. בתרגום לישראל כולל מיסוי ורווח סביר ליבואן[להזכירכם, שער הדולר עדיין נמוך ביותר] המחיר צריך להיות עד 175 אלש"ח. היבואן, ללא בושה, חושב,שהצרכן הישראלי טמבל, אבל , הישראלי צרכן נבון ולא יסבול כלל מחיר מופקע זה. זה קלסי לייבוא אישי לאור הפערים העצומים.
פקרופסור שיווקי , תל אביב  |  15.09.14