אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קריאייטיבי זה אפקטיבי: גזר שבגזרים

קריאייטיבי זה אפקטיבי: גזר שבגזרים

הלקוח: Intermarche, צרפת | משרד הפרסום: MARCEL, Paris

16.09.2014, 08:40 | ניב חורש וזיו קורן

אנשים "אוכלים עם העיניים", וגם - "קונים עם העיניים". רשת הסופרים הגדולה בצרפת Intermarche הגיעה לתובנה שאנשים בוחרים פירות וירקות לפי המראה שלהם: הם בוחנים אותם, ובוחרים בסוף בפירות והירקות שנראים מושלמים.

הגזר המפוצל לשניים, תפוח האדמה המעוות והתפוז עם הבליטה המיותרת נשארים מחוץ לעגלת הקניות.

מגמה זו הביאה את הסופרים הגדולים לבקש ממגדלי הפירות והירקות רק את המוצרים שנראים טוב בתצוגה. השאר, הירקות והפירות "המעוותים", נזרקים לפח. הרשת החליטה להילחם בתופעה בעצמה, ויצאה במהלך נרחב כדי למנוע בזבוז מיותר של פירות וירקות.

כחלק מהמהלך הקימו בסופר מחלקה של "פירות וירקות מעוותים", ושמו בה את כל הפירות והירקות שנראים מוזר - מצחיקים, לא יפים, אך טובים לאכילה בדיוק כמו כל פרי וירק אחר.

פרסומת לירקות מכוערים פרסומת לירקות מכוערים פרסומת לירקות מכוערים

מעבר לפירות עצמם הוכנו גם שייקים ומחיות ממותגים, ושנמכרו במחיר נמוך ב־30% מהמחיר של הירקות והפירות הרגילים. ההיענות היתה מדהימה. בתוך יומיים נמכרו כל הפירות והירקות המעוותים, בעוד הסחורה הרגילה נגמרה רק לאחר שבוע.המהלך הצליח ליצור שיחה ברשת על בזבוז אוכל, והוצע להעביר חוק שכל סופר יהיה מחויב להעמיד מחלקה כזו.הכותבים הם מנכ"לים משותפים של ראובני פרידן IPG

בשורה התחתונה:

 

  • ביומיים הראשונים של המהלך נמכרו 1.2 טונות של פירות וירקות "מכוערים"
  • הטראפיק לרשת בזמן המהלך עלה ב־24%
שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות