אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בונים את פליימוביל

בונים את פליימוביל

חברת יצירה, היבואנית הבלעדית של פליימוביל לארץ, תתחיל לשווק זיכיונות משנה למותג כדי להרחיב את השימוש בו לתיקי בית ספר, בגדים ותחפושות

29.09.2014, 09:22 | אורנה יפת
חברת משחקי יצירה, היבואנית והמפיצה הבלעדית של מותג פליימוביל בישראל, תתחיל לשווק זיכיונות משנה למותג, כך נודע ל"כלכליסט".

החברה, המשווקת את המותג בארץ מאז שנת 1998 (קודם לכן שיווקה אותו כלל טויס), חתמה לאחרונה על הסכם עם החברה הגרמנית, בווריה מדיה, בעלת האישור להעניק זיכיונות בינלאומיים לפליימוביל. לפי ההסכם, יצירה תהיה רשאית לתת לספקים בארץ זיכיונות משנה למותג לצורך פיתוחו.

פליימוביל פליימוביל פליימוביל

החברה מתכננת להרחיב את המותג, מעבר לתחום הצעצועים לפיתוח הדמיון, לקטגוריות של תיקי בית ספר, תיקי גן, מחברות, ספרי ציור, קופסאות אוכל לילדים, קסדות לאופניים, כוסות שתייה, ביגוד, הלבשה תחתונה, מוצרי טקסטיל שונים לילדים ולנוער, משחקים, פאזלים, תחפושות ועוד. בתחילת 2015 מתוכננת לעלות גם תוכנית טלוויזיה בת 120 פרקים המבוססת עליו.

ראובן גרף, מבעלי יצירה, מסר כי החברה מנהלת מו"מ עם ספקים שונים וכי בחודשים הקרובים יוצבו על המדף מרצ'נדייז של המותג. "זה מהלך אסטרטגי עבורנו, ואנחנו מצפים לחבור לשותפים אסטרטגיים שיקדמו את המותג, ולא לכאלה שמשחקים רק בגזרת המחיר", אומר גרף.

מותג פליימוביל מיוצר בגרמניה, ועל פי הערכות מכירותיו בעולם מגיעות ל־500 מיליון יורו בשנה. הוא אחד מהמותגים המובילים בענף הצעצועים, ובהתאם לכך ממוצב גבוה ברמת המחיר. "כיום לא משתלם להביא את פליימוביל ביבוא מקביל", מגיב גרף לנושא המחיר. "המחירים של המותג בארץ גבוהים מהמחיר באירופה ב־15%–20% בלבד".

תגיות