אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
טוויטר ו-MIT מקימים מעבדת מדיה חברתית

טוויטר ו-MIT מקימים מעבדת מדיה חברתית

החברה והמוסד האקדמי יחקרו טרנדים, מגמות והתפתחויות שונות בתחום הרשתות החברתיות. טוויטר אמנם משקיעה 10 מיליון דולר בפרויקט, אך תוצריו יהיו זמינים גם עבור חברות אחרות

02.10.2014, 17:25 | עומר כביר
הרשת החברתית טוויטר צפויה להשקיע 10 מיליון דולר, לאורך תקופה של חמש שנים, בהקמת מעבדת מדיה חברתית ב-MIT שתתמקד בניתוח טרנדים שונים בתחום.

קראו עוד בכלכליסט

המעבדה צפויה לפתח טכנולוגיות חדשות שינתחו דפוסים ברשתות חברתיות, תקשורת המונים ותוכן דיגיטלי. המטרה העיקרית של המעבדה תהיה ליצור פלטפורמה שתאפשר ליחידים ולארגונים לזהות, לדון ולפעול בהתאם לבעיות חברתיות דחופות.

מנכ"ל טוויטר, דיק קוסטולו, צילום: בלומברג מנכ"ל טוויטר, דיק קוסטולו | צילום: בלומברג מנכ"ל טוויטר, דיק קוסטולו, צילום: בלומברג

לפי הודעה לעיתונות של MIT, חרף המימון מטוויטר למעבדה תהיה עצמאות אקדמית מלאה ופעילותה לא תוגבל לטוויטר לבדה. עם זאת, כחלק משיתוף הפעולה טוויטר תספק למעבדה גישה בזמן אמת לכל הציוצים שלה וכן לארכיון הציוצים המלא של הרשת החברתית.

"בהשקעה זו, טוויטר מנצלת את ההזדמנות להעמיק במחקר על מנת להבין את התפקיד שיש לטוויטר ולפלטפורמות אחרות באופן שבוא אנשים מתקשרים, את ההשפעה שיכולה להיות לתקשורת שוטפת ומהירה", אמר מנכ"ל החברה דיק קוסטלו בהודעה לעיתונות.

תגיות