אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מדטון רכשה את הפעילות של חברת מכשירי השמיעה 'הדים' צילום: shutterstock

בלעדי לכלכליסט

מדטון רכשה את הפעילות של חברת מכשירי השמיעה 'הדים'

הדים שמעסיקה כ-100 עובדים ב-16 סניפים, וחלק גדול מהם כבר קיבל מכתב פיטורים. מנכ"ל מדטון: "נקלוט כמעט את כל העובדים"; . היקף העסקה מוערך בעשרות מיליוני שקלים

07.10.2014, 11:37 | גולן חזני
עסקה גדולה בתחום פתרונות השמיעה. ל"כלכליסט" נודע כי מדטון רכשה את הפעילות של חברת 'הדים', בעסקה שנחתמה אתמול. היקף העסקה לא נמסר ועפ"י ההערכות עומד על עשרות מיליוני שקלים.

מדטון נוסדה ב-1975 ומנוהלת עד היום ע"י המייסד יצחק דוידוביץ'. החברה כוללת 12 סניפים ו-70 עובדים, והיא קטנה במעט מהדים שמעסיקה כ-100 עובדים ב-16 סניפים ואשר קיימת 20 שנה. הדים, החברה הגדולה בארץ בתחום, נוסדה ומנוהלת ע"י ענת כוכבא ועובדת עם קופות חולים, משרד הביטחון ואוניברסיטאות.

מכשיר שמיעה (ארכיון), צילום: שאטרסטוק מכשיר שמיעה (ארכיון) | צילום: שאטרסטוק מכשיר שמיעה (ארכיון), צילום: שאטרסטוק

מחזור ההכנסות של מדטון הוא כ-40 מיליון שקל בשנה ועם הרכישה הוא אמור לגדול בכפי 2.

עוד נודע ל"כלכליסט" כי חלק גדול מעובדי הדים קיבל מכתב פיטורים מהחברה בעקבות הרכישה וכי בין העובדים קיימת פאניקה לאור העובדה שלא נמסר להם עדיין אם ייקלטו בחברה החדשה ובאילו תנאים.

מנכל מדטון יצחק דוידוביץ' אמר ל"כלכליסט": "נקלוט כמעט את כולם".

תגיות

12 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

12.
הזמינו אותי לבדיקת שמיעה בחינם אותי ואת אישתי
הזמינו אותי לבדיקת שמיעה בחינם אותי ואת אישתי למרות שהיא שומעת מצויין.  הגעתי לבדיקה וישבה שם קלינאית תקשורת שבדקה אותי לא יותר מחמש דקות וקבעה שאני ואישתי צריכים מכשירי שמיעה יקרים.  וניסתה בכל כח לשכנע אותנו לקנות מהם את המכשיר שמיעה מכשיר. לצערי אני נפלתי בפח שהם באמת עושים בדיקת שמיעה והמטרה האמיתית שלהם זה קניית מכשירי שמיעה יקרים שאין צורך בהם. שהתברר לי בדיעבד אחרי בדיקה בקופת חולים שלא הייתי זקוק לו אלא אני יכול לשמוע טוב גם בלעדיו ואישתי בכלל שומעת מצויין ולא צריכה שום מכשיר.  פניתי אליהם אפילו להנהלה שלהם למה הם עשו לי את זה?  למה הוליכו אותי שולל ועד היום לא קיבלתי מענה לכך. 
Bulb  |  30.06.16
11.
שירות גרוע ביותר רק מנסים לדחוף לי מכשיר
שירות גרוע ביותר רק מנסים לדחוף לי מכשיר שמיעה חדש מבלי לנסות בכלל לבדוק מה אפשר לעשות עם מה שיש לי.  הרגשתי שאני נמצא שם מול אנשי מכירות אגרסיבים שרק מנסים למכור כמה שיותר מכשירי שמיעה מבלי לבדוק באמת צורך.  בסוף הנכד שלי בדק באינטרנט ועל אותו מכשיר שמיעה מצא אותו בפחות מרבע מהמחיר שהם ניסו למכור לי.  מזל שלא רכשתי מהם את המכשיר. 
Elephant  |  26.06.16
10.
אני ממש מזועזעת מהשירות שלהם.  יחס גרוע וזילזול
אני ממש מזועזעת מהשירות שלהם.  יחס גרוע וזילזול בלקוחות אחרי שקנו מהם מכשיר שמיעה בעשרות אלפי שקלים הרגשתי מרומה אחרי הקנייה והתחושה זו הייתה אצל כל מי שרכש מהדים מכשירי שמיעה יקרים ולא נותנים תמורה בעד המון הכסף ששילמתי על כך.  עדיף לקבל מכשיר שמיעה בחינם מקופת החולים ולא להיכנס לחובות כבדים בגלל הדים. 
Elephant  |  26.06.16
9.
מדטון רכשו את הדים, אך אפה השרות?
קבעו לנו במדטון תור, בסניף שהיה פעם הדים בקניון ברחובות. רבע שעה לפני מועד התור הודיעו כי הקלינאית חולה. זה היה בשעה 12:30. כאילו לא ידעו כבר בבוקר שהיא חולה. הטריחו אותי ואת אמי בת 87 לשוא למשרדי הסניף, לא קבעו תור חדש, כי המזכירה לא התמצאה בעניינים. לא טרחו להתקשר למחרת כאשר המזכירה הקבועה חזרה לעבוד. היום אפילו לא התנצלו וגם כעסו עלי שאני רוצה לדבר עם ההנהלה. אמרו לי להשאיר פרטים והם יחזרו. כאילו שאין להם את הפרטים שלי.חברה, חפשו לכם ספקים אחרים, זה לא רציני. לא פלא שגם אלה וגם אלה במצב לא טוב.
אלישבע , רחובות  |  07.01.15
לכל התגובות