אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קריאייטיבי זה אפקטיבי: עודף סלולרי

קריאייטיבי זה אפקטיבי: עודף סלולרי

חברת Vodafone מצאה דרך מקורית להעלות את מכירת כרטיסי החיוג הנטענים במצרים

28.10.2014, 08:42 | ניב חורש וזיו קורן

הלקוח: Vodafone, מצרים

משרד הפרסום: OMD Cairo

שוק הסלולר המצרי מבוסס ברובו על מוצר אחד עיקרי – כרטיסי חיוג נטענים. 90% מקוני הכרטיסים הם אנשים בעלי הכנסות נמוכות, שרובם עורכים את קניותיהם בשווקים או במכולות. ב־2013 החליטה Vodafone להשיק כרטיסי חיוג חדשים וזולים, וחיפשה דרך חזקה ומקורית להגיע לקהל היעד הרלוונטי.

כדי לעשות זאת, התבססה Vodafone על תובנה מעניינת – בחנויות במצרים נהוג להחזיר עודף באמצעות פריטים קטנים וזולים, במקום באמצעות כסף. בבית המרקחת הלקוח יקבל פלסטר כעודף, בחנות לחומרי בניין מסמר, ובמכולת מסטיק.

לצפייה בסרטון:

 

 

מתוך קמפיין וודפון במצרים מתוך קמפיין וודפון במצרים מתוך קמפיין וודפון במצרים

Vodafone החליטה להשיק כרטיסי חיוג במחירים נמוכים במיוחד, שישמשו את בעלי החנויות כעודף ללקוחות.

הכרטיסים החדשים מותגו תחת השם Fakka, שפירושו בערבית "כסף קטן", ועוצבו בגודל המתאים בדיוק למגירה הקדמית של הקופות הרושמות במדינה. ערוץ ההפצה הזה היה אפקטיבי במיוחד בגלל הזהות בין קהל היעד של המכולות לזה של כרטיסי החיוג.

כך, במהלך יצירתי אחד, נחשפו מאות אלפי מצרים לכרטיסי החיוג של Vodafone. המפגש עם המוצר, בסיטואציה חיובית ובמיקום רלוונטי, הפכו את תוצאות ההשקה למוצלחות במיוחד.

הכותבים הם מנכ"לים משותפים בראובני פרידן IPG

בשורה התחתונה:

  • צמיחה של 10% במכירות הכרטיסים
  • עלייה של 7% בהוצאה הממוצעת ללקוח

תגיות