אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
שירות הלקוחות של פרטנר עובר לענן

שירות הלקוחות של פרטנר עובר לענן

ספקית התקשורת הטמיעה מערכת ITSM של ServiceNow. הפרויקט בוצע בשיתוף עם חברת דיקומנו והיקפו הכספי הוא כמיליון שקל

29.10.2014, 18:06 | רפאל קאהאן
חברת פרטנר הודיעה אמש (ג') כי סיימה בהצלחה הטמעת מערכת ServiceNow, מערכת ITSM, ביישום חברת דיקומנו (DICOMANO). מערכת זו, הפועלת בטכנולוגיית מחשוב ענן, מאפשרת ניהול אחוד של מספר מערכות שירות קיימות במערכת אחת. היקפו הכספי של הפרויקט כפי שנמסר מפרטנר הינו כמיליון שקל. 

קראו עוד בכלכליסט

המערכת, באמצעות מנגנוני התרעה, מאפשרת לרכז ולסווג פניות, לבצע בקרה שוטפת, לתעדף את נושאי הטיפול, ולבצע מעקב אחר סטטוס הבקשה ומועד סיום הטיפול בה. המערכת החדשה משרתת את כלל עובדי הקבוצה, ובכלל זה את חטיבות התפעול והטכנולוגיה ונציגי שירות ומכירות בכל הארץ, לרבות לקוחות Orange, 012 סמייל ו-mobile 012.

שירות הלקוחות של פרטנר עובר לענן, צילום: עמית שעל שירות הלקוחות של פרטנר עובר לענן | צילום: עמית שעל שירות הלקוחות של פרטנר עובר לענן, צילום: עמית שעל

המוצר של ServiceNow מתנהל על גבי ענן (SaaS) ותומך בכלל תהליכי התפעול הטכנולוגיים, תוך שימוש במתודולוגיית ה-ITIL. הפלטפורמה מתבססת על תשתית שמאפשרת פיתוח ותחזוקה רציפה וקלה, ופתרון הענן מאפשר גישה למערכת באופן מאובטח.

רונית רובין, סמנכ"לית מערכות מידע בחברת פרטנר ציינה כי: "הפרויקט מהווה ניצן ראשון במעבר לפתרונות ענן. יישום הפתרון עומד בקנה אחד עם חזון החברה, לפיו אנו מאפשרים לכל משתמש גישה מאובטחת מכל מקום ובכל נקודת זמן, תוך שמירה על קלות ונוחות המשתמש".

גילי סהר, מנכ"ל דיקומנו ציין כי: "זהו פרויקט דגל עבור דיקומנו ו-ServiceNow , והיחידי בשוק התקשורת הישראלי. התהליך בוצע במהלך מספר חודשים, במקביל לפעילות רציפה של החברה". 

תגיות