אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בנק מזרחי יוצא למהלך שיווקי חדש בעלות של 25 מיליון שקל צילום: אבשלום שושני דוברות בנק מזרחי

בנק מזרחי יוצא למהלך שיווקי חדש בעלות של 25 מיליון שקל

בקמפיין יככבו הפרזנטור של הבנק והזמר ארקדי דוכין. פרשר: "שני הבנקים הגדולים דוחפים בכוח את מרוץ החימוש הטכנולוגי – אנחנו רוצים לפעול בכיוון ההפוך"

09.11.2014, 17:10 | תומר ורון
בנק מזרחי טפחות בניהולו של אלדד פרשר יוצא הערב (א') למהלך שיווקי חדש שמטרתו לבדל עצמו משני הבנקים הגדולים, בנק לאומי ובנק הפעולים. הבנק ייצא הערב בקמפיין שיווקי נרחב בכיכובו של פרזנטור הבנק, דביר בנדק כשלצידו יופיע הפעם גם הזמר, ארקדי דוכין. מדובר בצעד השיווקי-עסקי הגדול ביותר שפרשר מוביל מאז כניסתו לתפקיד באוגוסט שנה שעברה. עלות המהלך כולו צפוי להסתכם בכ-25 מיליון שקל.

מזרחי טפחות הפך להיות בשנים האחרונות לבנק השלישי בגודלו במערכת שתיק האשראי שלו עקף את זה של דיסקונט. כעת במזרחי רוצים לבדל עצמם משני הבנקים גדולים."זו אמירה תחרותית מאוד ברורה", אומר פרשר בשיחה עם כלכליסט. "שני הבנקים הגדולים דוחפים בכוח את מרוץ החימוש הטכנולוגי ועושים את זה מסיבה ברורה והיא להביא לחסכון בעלויות ולייצר יעילות תפעולית טובה יותר. המהלך שלהם פועל להרחיק את הלקוח מהבנקאי ואנחנו רוצים לפעול בדיוק בכיוון ההפוך. אני לא מתעלם מהחשיבות של טכנולוגיה, היא בהחלט הכרח, אבל אני לא מתלהב מבנקאות קרה ומנוכרת, בסופו של דבר הסיבה שהלקוח עובר אליך היא המגע האנושי".

מימין דביר בנדק, אלדד פרשר וארקדי דוכין , צילום: אבשלום שושני דוברות בנק מזרחי מימין דביר בנדק, אלדד פרשר וארקדי דוכין | צילום: אבשלום שושני דוברות בנק מזרחי מימין דביר בנדק, אלדד פרשר וארקדי דוכין , צילום: אבשלום שושני דוברות בנק מזרחי

מזרחי טפחות צפוי להשיק מוצרים חדשים ואף לשנות את עיצוב הסניפים כחלק מהמהלך. לצורך כך שכר הבנק את שירותיו של המעצב ברוך נאה, שיצר קונספט עיצובי חדש לחלונות הראווה, ולמעטפת החיצונית והפנימית של סניפי הבנק.

"בעוד רבעון הקמפיין הפרסומי אולי יעלם אבל המהלך עצמו הוא ארוך טווח והתוכניות הן ל-3 שנים לפחות. היעדים האסטרטגיים שלנו הם צמיחה, קליטת עובדים ופתיחת סניפים. בעוד כל המערכת נמצאת בקיצוצים פיטורים ופרישה מרצון, אנחנו נמצאים בדיוק בכיוון ההפוך ולכן אנחנו צריכים להמשיך ולהוביל את זה", אומר פרשר.

במזרחי טפחות מתגאים בכך שהמהלך נוצר ביחד עם העובדים לאחר ימי עיון וסדנאות שהובילו לגיבוש המהלך. הקמפיין אמור להיפתח במסיבה חגיגית הערב שעורך הבנק בארנה ירושלים. המסיבה ששווקה תחת הסיסמא "בנק שמח", עוררה את חמתו של ועד העובדים ששיגר מכתב חריף לפרשר בו כינו ראשי הועד את מזרחי טפחות "כבנק עצוב. פרשר מנגד לא התרגש ובמכתב שהוציא היום לעובדים לרגל המהלך כתב "אין לי ספק שהמסיבה תהיה אירוע מרשים, מרגש ומהנה, שיהווה מפגן עוצמה של העובדים".

תגיות