אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
רבעון שלישי בסומוטו: עלייה של 58% בהכנסות ל-8.2 מיליון דולר צילום: עמית שעל

רבעון שלישי בסומוטו: עלייה של 58% בהכנסות ל-8.2 מיליון דולר

הכנסות ג'ניו, שרכישתה על ידי סומוטו הושלמה ברבעון, עמדו על 2.8 מיליון דולר. הרווח הנקי של סומוטו טיפס מ-200 אלף דולר ל-700 אלף דולר

11.11.2014, 17:24 | ניר צליק

סומוטו, חברת הפצת התוכנות הישראלית, רשמה ברבעון השלישי הכנסות של 8.2 מיליון דולר, עלייה של 54% לעומת הרבעון המקביל (שבו נרשמו לה 5.3 מיליון דולר הכנסות).

הגידול בהכנסות לעומת הרבעון המקביל נבע מגידול בפעילות החברה בין התקופות האמורות, הכוללת הכנסות שנרשמו בחברת ג'ניו בחודש ספטמבר 2014 ואשר הסתכמו ב-2.8 מיליון דולר. 

הרווח הנקי ברבעון הסתכם ב-700 אלף דולר, בהשוואה לרווח של 200 אלף דולר ברבעון המקביל אשתקד ולהפסד נקי של 200 אלף דולר  ברבעון השני של שנת 2014.

סומוטו פירסמה תחזית להמשך השנה: החברה צופה שההכנסות יסתכמו ב-21.3 מיליון דולר במחצית השנייה של 2014, כאשר ברבעון השלישי הסתכמו ההכנסות המשותפות עם ג'ניו שנרכשה הסתכמו ב-11.9 מיליון דולר. הרווח התפעולי לפני הפחתות לחציון השני של שנת 2014 צפוי לעמוד על כ- 6 מיליון דולר. הרווח התפעולי בפועל לפני הפחתות ברבעון השלישי של השנה הסתכם בכ- 3.9 מיליון דולר

ג'ניו מפתחת טכנולוגיות פרסונליזציה המאפשרות פרסום אפקטיבי באינטרנט תוך מקסום החשיפה למשתמש והתאמה מדויקת של מוצרים ושירותים לפי טעמו ומתמחה בפתרונות הפצה ומוניטיזציה לסביבת ה- Mac. החברה נרכשה על ידי סומוטו לפני מספר חודשים בתמורה לכ-30 מיליון דולר.

בן גירון מנכ"ל סומוטו, צילום: ענר גרין בן גירון מנכ"ל סומוטו | צילום: ענר גרין בן גירון מנכ"ל סומוטו, צילום: ענר גרין

תגיות