אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אירוקה מורידה מהמדפים את משקפי הראייה מארק ג'ייקובס וריי באן צילום: אלון אשכנזי

אירוקה מורידה מהמדפים את משקפי הראייה מארק ג'ייקובס וריי באן

תתמקד במכירות של משקפי ראייה תחת מותג פרטי בלבד. מחיר המותג הפרטי Jello עומד על כ־200 שקל

12.11.2014, 08:51 | אורנה יפת

רשת האופטיקה אירוקה החליטה לשנות אסטרטגיה ולהתמקד במכירות של משקפי ראייה תחת מותג פרטי בלבד.

ל"כלכליסט" נודע כי הרשת מורידה מהמדף משקפי ראייה של המותגים מארק ג'ייקובס וריי באן, ותשאיר על המדף את המותג הפרטי Jello הזול משמעותית ביחס אליהם. בעוד מחיר משקפי הראייה ריי באן עומד על 499 שקל ומארק ג'ייקובס על 399 שקל בממוצע, מחיר המותג הפרטי Jello עומד על כ־200 שקל.

מייקל וולף, בעלי אירוקה, צילום: עטא עוויסאת מייקל וולף, בעלי אירוקה | צילום: עטא עוויסאת מייקל וולף, בעלי אירוקה, צילום: עטא עוויסאת

מדובר במהלך שנובע מנחיתות של אירוקה בתחום משקפי הראייה מול קרולינה למקה וסופר־פארם, שמוכרות משקפי ראייה זולים במחיר של עד 200 שקל. המותג Jello החזיק עד כה 33% ממדף משקפי הראייה באירוקה, ויתר השטח הופנה למותגים היקרים יותר. על פי הערכות בשוק, הרשת מגלגלת כ־100 מיליון שקל בשנה. הפעילות בתחום המשקפיים האופטיים הניבה לאירוקה פחות מ־5% ממחזור המכירות בשנת 2014. מייקל וולף, הבעלים של הרשת, אמר כי "במשקפי הראייה הצרכנים מחפשים משקפיים זולים ולא רוצים לשלם יותר מ־200 שקל. נמכור את Jello בכמויות אסטרונומיות".

תגיות