אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
חוגלה קימברלי מאחדת את 3 חטיבות השיווק למחלקה אחת צילום: בני גמזו אונלייף

חוגלה קימברלי מאחדת את 3 חטיבות השיווק למחלקה אחת

עד כה כללה מחלקת השיווק שלוש חטיבות – תינוקות וילדים, הום קר והיגיינה. רינת אפרימה תשמש סמנכ"לית השיווק של החברה

12.11.2014, 16:24 | אורנה יפת
חוגלה קימברלי משנה את מבנה חטיבת השיווק ומאחדת אותה לחטיבה אחת. רינת אפרימה תמונה לסמנכ"לית השיווק של החברה.

עד כה כללה מחלקת השיווק שלוש חטיבות – תינוקות וילדים (חיתולים, מגבונים), חטיבת הום קר (מוצרי נייר), וחטיבת היגיינה (מוצרי היגיינה אישית ומוצרעי מבוגרים). בראש כל אחת מהחטיבות עמדה סמנכ"לית שיווק. כעת, עם ריכוז השיווק של כל החטיבות תחת סמנכ"לית שיווק אחת, עשוי המהלך לייתר חלק מבעלי התפקידים בחברה. השינוי המבני כולל בצידו הרחבה של מחלקת התקשורת השיווקית ומיקוד של החברה בתחום השיווק בדיגיטל.  

חוגלה קימברלי, מרכז לוגיסטי, צילום: עמית שעל חוגלה קימברלי, מרכז לוגיסטי | צילום: עמית שעל חוגלה קימברלי, מרכז לוגיסטי, צילום: עמית שעל

אפרימה, שהגיעה לחוגלה קימברלי מחברת שטראוס, שימשה בשנה וחצי האחרונות בתפקיד סמנכ"לית השיווק של חטיבת תינוקות וילדים בחוגלה קימברלי. קודם לכן הייתה אחראית על חטיבת ההום קר.

חוגלה קימברלי נמצאת בבעלות קימברלי קלארק (50.1%) ונייר חדרה (49.9%). נייר חדרה סיימה את הרבעון השני של 2014 עם ירידה של 10.7% במכירות לעומת רבעון שני אשתקד ל-433.3 מיליון שקל. מכירות חוגלה קימברלי קטנו ב-6.5% ברבעון, לעומת תקופה מקבילה. 

תגיות