אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
90% מזמן הפרסום בסופרבול נמכר; Wix הישראלית רכשה ספוטים צילום: איי אף פי

90% מזמן הפרסום בסופרבול נמכר; Wix הישראלית רכשה ספוטים

ברשת NBC הודו כי קצב המכירות איטי יותר מבעבר. תופעה: רכישת ספוטים ארוכים של 60 שניות - בשל ההוזלה והרצון לשדר פרסומות ארוכות יותר

13.11.2014, 11:45 | שירות כלכליסט

ב-1 בפברואר תשדר NBC את גמר ליגת הפוטבול, NFL, הסופרבול וכבר עכשיו הודיע הערוץ כי מכר 90% מזמן הפרסום סביבה המשחק. מחיר ספוט (30 שניות) לאירוע עומד על 4.5 מיליון דולר כשרכישה של מספר ספורט, המחיר יורד. בשנה שעברה רשת FOX מכרה ספוטים ב-4 מיליון דולר לספורט.

קראו עוד בכלכליסט

על-פי הערכות, נותרו כ-10 ספוטים פרסומיים פנויים לקראת המשחק. ברשת NBC הודו כי קצב המכירות איטי יותר מבעבר.

אחת התופעות הבולטות של השנה היא רכישה של ספוטים ארוכים יותר באורך 60 שניות – גם בגלל ההוזלה אבל גם בגלל הרצון לשדר פרסומות ארוכות יותר.

בשנה שעברה דיווחה רשת השידור FOX בשבוע הראשון של דצמבר כי מלאי הפרסום לאירוע אזל.

אבישי אברהמי, מייסד Wix, צילום: נמרוד גליקמן אבישי אברהמי, מייסד Wix | צילום: נמרוד גליקמן אבישי אברהמי, מייסד Wix, צילום: נמרוד גליקמן

בסופרבול השנה גם תהיה נציגות ישראלית. חברת Wix.com הישראלית, המציעה פלטפורמה לפיתוח נוכחות אינטרנטית, הודיעה אתמול, שתשדר פרסומת במהלך הסופרבול, משחק הגמר של ליגת הפוטבול האמריקנית (NFL) . מדובר באירוע הזוכה לרייטינג הגבוה ביותר בטלוויזיה האמריקאית, המעניק חשיפה לקהל של למעלה מ-110 מיליון צופים.

Wix היא לא החברה הישראלית הראשונה שתשדר פרסומת בסופרבול. בשנה שעברה סודה סטרים פרסמה בסופרבול פרסומת בכיכובה של סקרלט ג'והאנסון.

תגיות