אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הערב בכנס המהלך האסטרטגי: איך יצרו אנזימוטק ומובילאיי יתרון תחרותי צילום: אלון סיגוי

הערב בכנס המהלך האסטרטגי: איך יצרו אנזימוטק ומובילאיי יתרון תחרותי

במפגש מטעם מכון אלי הורביץ, CSC-GIL, פועלים שוקי הון וכלכליסט, ינתחו החברות את נקיטת הגישה מסורתית מול חדשנות לשם השגת היתרון

19.11.2014, 10:05 | ניר צליק

מובילאיי ואנזימוטק, הניצבות בחזית הטכנולוגיה הישראלית, יעמדו הערב (ד') בלב המפגש ה־19 בתוכנית "המהלך האסטרטגי" של מכון אלי הורביץ לניהול אסטרטגי בפקולטה לניהול באוניברסיטת תל־אביב, בשיתוף CSC-GIL, פועלים שוקי הון ו"כלכליסט".

מובילאיי, שהשלימה הנפקת ענק בבורסת נאסד"ק ונסחרת לפי שווי אדיר של יותר מ־10 מיליארד דולר, מפתחת מערכת המסייעת למניעת תאונות. אנזימוטק, יצרנית ומשווקת תוספי התזונה, נסחרת לפי שווי של 146 מיליון דולר אחרי כמה רבעונים לא פשוטים.

המפגש יעסוק בדרכים לייצור יתרון תחרותי לאורך זמן בסביבה משתנה. במסגרתו יוצגו היבטים אסטרטגיים בפעילותה של מובילאיי על ידי זיו אבירם, נשיא ומנכ"ל החברה ומייסד שותף. מטעם אנזימוטק יציג את הדברים המנכ"ל ד"ר אריאל כץ.

כמו כן יתקיים פאנל מומחים בהנחיית אודי אהרוני, מנהל מכון אלי הורביץ לניהול אסטרטגי ומנכ"ל להב, הפקולטה לניהול של אוניברסיטת תל־אביב. בפאנל ישתתפו יו"ר בנק הפועלים ויו"ר מכון אלי הורביץ לניהול אסטרטגי יאיר סרוסי, דקאן הפקולטה לניהול באוניברסיטה וראש המכון פרופ' משה צבירן, שותף ומנהל CSC-GIL חגי גיל וכן חיים הורביץ. "אנחנו מציגים שתי חברות שלתפיסתנו מציגות שני כיוונים הפוכים", אמר אהרוני, "שתי החברות יציגו איך הן מתמודדות עם התפיסות השונות האלה".

אמנון שעשוע, צילום: נמרוד גליקמן אמנון שעשוע | צילום: נמרוד גליקמן אמנון שעשוע, צילום: נמרוד גליקמן

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות