אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
נינטנדו הפכה את מריו לצעצוע אינטראקטיבי

נינטנדו הפכה את מריו לצעצוע אינטראקטיבי

החברה השיקה את הכותר האחרון בסדרת Super Smash Bros - ולצידו צעצועים מבוססי NFC. האם זה המוצר שיהפוך את קונסולת ה-Wii U שלה להצלחה סוחפת, בדומה לקודמתה?

23.11.2014, 09:25 | שירות כלכליסט

ענקית משחקי הווידאו נינטנדו תשיק צעצועים אינטראקטיביים עם ממשק למשחקים שלה. ביום שישי האחרון השיקה החברה את הכותר האחרון בסדרת Super Smash Bros, כחלק מאסטרטגיית השיווק שלה להשיק משחקים חדשים בסמוך להשקת הדור החדש של קונסולת המשחקים שלה.

קראו עוד בכלכליסט

לצד המשחק השיקה החברה גם סדרה של צעצועים שמעוצבים בדמותם של הדמויות הפופולריות בו, כמו השרברבים האיטלקים המפורסמים מריו ולואיג'י. הצעצועים צפויים להתממשק עם משחק הווידאו כדי לתת לגיימרים חוויה שלמה יותר של המשחק. מריו, לואיג'י וחבריהם צפויים לעבוד בטכנולוגיית NFC וישלחו אותות לחיישן שיחובר לקונסולת המשחק ובכך יפעילו את בני דמויותיהם שעל המסך.

מריו ולואיג מריו ולואיג'י מריו ולואיג

המכירות של נינטנדו היפנית מדשדשות בשנים האחרונות. אף שהחברה דיווחה על רווחים ברבעון האחרון, השנים האחרונות היו רצופות בהפסדים.

מכירות קונסולת המשחקים האחרונה של החברה, Wii U, הגיעו ל-7.29 מיליון יחידות בלבד ברחבי העולם. זאת לעומת יותר מ-10 מיליון קונסולות פלייסטיישן 4 של המתחרה סוני, שהשיקה את המוצר שלה שנה אחרי זה של נינטנדו.

בנינטנדו מקווים כי המוצר החדש ידחף את מכירות קונסולת ה-Wii, שהיא מוצר הדגל של החברה, ויחזיר אותה למסלול רווחיות.

תגיות