אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ירידה ברווח הנקי של טיפאני בגלל המשבר ביפן צילום: בלומברג

ירידה ברווח הנקי של טיפאני בגלל המשבר ביפן

הרווח הנקי של החברה צנח ב-60% ל-38.3 מיליון דולר ברבעון השלישי. הסיבה - ירידה בביקושים ביפן מוכת המשבר

25.11.2014, 23:38 | שירות כלכליסט

חברת תכשיטי היוקרה טיפאני דיווחה היום על תוצאות חלשות מהצפוי לרבעון השלישי, וזאת בעקבות ירידה בביקושים ביפן מוכת המשבר.

הרווח הנקי של החברה צנח ב־60% ל־38.3 מיליון דולר ברבעון השלישי, מ־94.6 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

קראו עוד בכלכליסט

ההכנסות ממכירות גלובליות עלו ב-5.2% ל-959.6 מיליון דולר, אך החמיצו את תחזיות האנליסטים שעמדו על 968.9 מיליון דולר. מלבד יפן נרשמה צמיחה בכל האזורים.

תיק של טיפאני תיק של טיפאני תיק של טיפאני

ביבשת אמריקה עלו המכירות ב-10% ל-459 מיליון דולר. באזור אסיה־פסיפיק עלו ההכנסות ב-2% ל-243 מיליון דולר, ומכירות חזקות במיוחד נרשמו בסין. באירופה עלו המכירות ב-9% ל-114 מיליון דולר ברבעון השלישי.

עם זאת, המכירות ביפן צנחו ב-12% ל-113 מיליון דולר, ושיקפו ירידה בביקושים בשל האקלים הכלכלי הבעייתי השורר בה. זאת לאחר זינוק בהוצאות הצרכנים ערב העלאת מס הקנייה ביפן ב-1 באפריל השנה. במהלך הרבעון השלישי פתחה טיפאני חנות חדשה בטוקיו, ובכך עלה לשישה מספר הסניפים שפתחה שם השנה.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות