אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מנכ"ל שופרסל: נכניס את המותג הפרטי למוצרי החלב צילום: נמרוד גליקמן

פרסום ראשון

מנכ"ל שופרסל: נכניס את המותג הפרטי למוצרי החלב

איציק אברכהן בכנס: ״בשבועות האחרונים הגענו ל-50% חדירה של מוצרי המותג הפרטי לסל של הצרכנים ובקרוב נגיע ל-100% באמצעות כניסה לכל הקטגוריות"

27.11.2014, 18:18 | נורית קדוש

״בשבועות האחרונים הגענו ל-50% חדירה של מוצרי המותג הפרטי לסל של הצרכנים ובקרוב נגיע ל-100% באמצעות כניסה לכל הקטגוריות, כולל המחלקות של המוצרים הטריים״. כך חשף איציק אברכהן, מנכ״ל שופרסל בכנס תחרות ורגולציה בענף המזון בפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב המתקיים הערב (ה').

קראו עוד בכלכליסט

אברכהן הוסיף כי המוצרים הטריים יהיו זולים משמעותית ממחירי המותגים. ״שופרסל בקשר עם כל הספקים הקטנים והבינוניים וגם בתחום המוצרים הטריים שופרסל תהיה עם מוצרים של ספקים קטנים ובינוניים והצרכן יהנה מהנחה משמעותית״.

סניף שופרסל, צילום: נמרוד גליקמן סניף שופרסל | צילום: נמרוד גליקמן סניף שופרסל, צילום: נמרוד גליקמן

המחלקות הטריות כוללות את מקררי החלב, מחלקת הבשר, מעדניית הגבינות ומחלקת פירות וירקות. לדברי אברכהן, הצרכנים נותנים בתקופה האחרונה הזדמנות למותגים הפרטיים, שלא רצו לקנות בתקופת המחאה והמותג הפרטי כבר מהווה 15% מהמכירות שופרסל, אחרי שבשנים האחרונות היה 6%-10% בלבד.

״בתקופת המחאה החברתית כולם היו מבוהלים והורידו מחירים. שופרסל ניסתה להחדיר עשרות מוצרים במותג הפרטי כשההבדל בינם לבין המותגים היה בעיקר בנראות, אבל הציבור נשאר עם המותגים ולא הרים את המוצרים האלו״. לטענת אברכהן, מה שהיה נכון לתקופה שלאחרי המחאה - הולך ומשתנה.

תגיות

11 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
לקנות בשופרסל?!?!? הצחקת אותי!
מאחל שהרשת הזו תפשוט רגל כסימן לבאות וכתמרור אזהרה לכל הקמעונאיים החזיריים. שתהיה פנס של תוכחת הציבור הנעשק. שגם רמי לוי יבהלל ויחזור למחיריו הזולים כבעבר. לא נכנס לשופרסל גם אם יחלקו שם אוכל בחינם. כף רגלי לא תדרוך שם. עבריינים הם, מנהליהם, אפי רוזנהויז, כל שאר המרעין בישין, וכל שאר מושכי המשכורות המגוכחות על חשבון סל הקנייה הישראלי. נבלה וטרפה. תיחנקו!
ביולוג ירושלמי  |  28.11.14
לכל התגובות