אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

לאכול עם העיניים: התוספות לפיצה ייבחרו לפי תנועת העיניים של הסועד

רשת פיצה האט הכניסה לשימוש תפריט אינטרקטיבי שמזהה את תנועת העיניים של המזמין. בחירת התוספות מתבצעת באופן אוטומטי על פי התמונות שעליהן המזמין משהה את המבט

03.12.2014, 15:23 | שירות כלכליסט

אם אנו באמת אוכלים עם העיניים, אז מאד ייתכן כי התפריט האינטראקטיבי החדש של פיצה האט הולך להיות עתיד עולם המסעדות.

קראו עוד בכלכליסט

רשת הפיצה האמריקאית מכנה את התפריט החדש "תפריט תת תודעתי" וזאת משום שהתפריט, המתכנן להחליף את תפריטי הנייר, מזהה את תנועת העיניים של המזמין ובוחר תוספות על פי התמונות שעליהן המזמין משהה את המבט, כך שאם לדוגמא, המזמין משהה את מבטו על תמונות הגבינה והבצל, התוכנה יודעת לפניו שאלו התוספות שהוא ירצה.

כל התהליך כולו אמור להתרחש בתוך 2.5 שניות, למרות שיש בתפריט מבחר של 4,890 שילובי תוספות. הטכנולוגיה כבר נמצאת בשימוש ניסיוני בכמה ממסעדות הרשת בבריטניה, מדווח אתר Mashable.

סניף פיצה האט, צילום: יריב כץ סניף פיצה האט | צילום: יריב כץ סניף פיצה האט, צילום: יריב כץ

על אף שנראה כי התפריט החדש יגרום לנו להזמין כמה וכמה תוספות בלי כוונה, הרי שפיצה האט מדווחת כי עד כה 98% מאלו שניסו את התפריט מרוצים מהתוצאות. בכל מקרה, אם הלקוח אינו מרוצה מהתוצאה כל שעליו לעשות הוא להביא בכפתור ה"ריסטרט" כדי להתחיל מחדש.

התפריט האינטראקטיבי החדש פותח במשך שישה חודשים בשיתוף עם חברת טובי (Tobii) המפתחת טכנולוגיה העוקבת אחר תנועות עיניים. סמנכ"ל המכירות של החברה, פיטר טיברג אומר: "הטכנולוגיה לא מערבת מגע יד. טכנולוגיית זיהוי תנועת עיניים תשנה את האופן שבו אנו יוצרים אינטראקציה עם מכשירים מכל סוג בעתיד ולא רק בהזמנת פיצה".

גם דומינוס פיצה עורכת ניסויים עם תפריטים אינטראקטיביים ומפעילה כעת את ה"דום" - תפריט המאפשר ללקוחות לעשות הזמנה קולית.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות